Όχι Γιουρο-βυζι-ον για φέτος…

Κάτι επειδή ο Δάσκαλος μας αποκάλεσε κλαπάνες, κάτι γιατί σήμερα η δουλεία πάει για τον λόυτσο, κάτι επειδή δεν μπορούμε να καπνίσουμε σαν άνθρωποι στο ίδιο μας το γραφείο και κάτι γιατί βαρέθηκα να πηγαίνω έξω για τσιγάρο είπα να γράψω και εγώ κάτι για να περάσει η ώρα…..

Είπα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας ένα δράμα που πέρασα τα τελευταία 24ωρα… Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της περασμένης Πέμπτης όταν διαβάζοντας τα νέα από την Ελλάδα βρέθηκα σε μία είδηση…στο καυτό ζήτημα της επικαιρότητας…. Ο Σαρμπέλ λέει θα μας εκπροσωπήσει στην Eurovision…

Στην αρχή η είδηση δεν με επηρέασε καθόλου, ίσα ίσα με άφησε αδιάφορο… Θέλοντας όμως να έχω άποψη στο όλο θέμα έψαξα στο internet. Οι πληροφορίες πολλές…. Κάπου διάβασα ότι έχει πατέρα Κύπριο και αυτό μπορεί να μας βοηθήσει να πάρουμε το 12άρι από την Κύπρο… Αυτό μάλιστα, ήταν ένα σοβαρό επιχείρημα! Να πάρουμε και εμείς επιτέλους ένα 12άρι από το νησί. Λες και τόσα χρόνια στον άσο και στο διπλό μας έπαιζαν… Καλά μας κοροϊδεύουν σκέφτηκα.. Η όλη ιστορία λοιπόν εξελισσόταν όμορφα και ευχάριστα δυσκολευόμενος να πιστέψω το μέγεθος της ηλιθιότητας ορισμένων ατόμων…

Η επόμενη κίνηση -και ίσως καθοριστική- ήταν να παρακολουθήσω και τις άλλες υποψηφιότητες για να αποκτήσω μια πιο σφαιρική άποψη…Κάπου εκεί ξεκίνησε και το δράμα μου καθώς διαπίστωσα ότι όλα τα λεφτά έπρεπε να πάνε στην Τάμτα… Θα τη σηκώναμε την κούπα με τέτοια φούστα…. με διαφορά σώματος… ή για την ακρίβεια με διαφορά ποδιού….. τι μπούτι Θεέ μου…. Είχαμε την σίγουρη λύση μπροστά μας και όμως την αφήσαμε να περάσει. Οι ομοιότητες με την εμφάνιση της Έλενας (τι ποία Έλενα ρε Ρούλα, μία είναι η Έλενα… Η Παπαρίζου!!!!) παραπάνω από εμφανείς…. αντιληπτές και με γυμνό…….μάτι. Μα πώς ήταν δυνατόν να κάνουμε τέτοιο λάθος;; Μα πως είναι δυνατό να μην μας δίδαξε τίποτα το παρελθόν ..

Ορκίστηκα να βρω τους λόγους που η χώρα μας οδηγήθηκε σε τέτοια λανθασμένη απόφαση… Η μέρα ξημέρωσε χωρίς δυστυχώς να μπορέσω να βγάλω άκρη… Το επόμενο πρωί κουρασμένος πήγα μέχρι το γραφείο εβδομαδιαίο γ@$%-meeting με τον supervisor.. Tο μυαλό μου όμως ήταν αλλού.. Ο supervisor καταλαβαίνοντας ότι κάτι με απασχολεί με ρώτησε αν μου συμβαίνει κάτι. Προσπαθώντας να βρω μια δικαιολογία του είπα ότι με πείραξε το kebab που χλαπάκιασα την προηγούμενη νύχτα… Που να του εξηγήσεις του Αγγλάρα – που κάθε χρόνια παίρνει »0» πόντους στην Eurovision- το μέγεθος της ζημιάς στη διαφαινόμενη αποτυχία της χώρα μας στο διαγωνισμό.. Γύρισα σπίτι προβληματισμένος…Την σιωπή των σκέψεων μου διατάραξε ο ήχος του κινητού (για ήχο στο κινητό είχα φυσικά κατεβάσει το υποψήφιο τραγούδι της Τάμτας στην προσπάθεια μου να πάρω θέση). Κοιτώντας την οθόνη είδα ένα άγνωστο νούμερο από 0030-….. Απαντάω και από την άλλη άκρη της γραμμής ακούστηκε μια μικρή, λεπτή κοριτσίστικη φωνή «Γεια σου χουζούρη η ξαδερφούλα σου είμαι και αυτό είναι το καινούργιο μου κινητό. Να μου στέλνεις sms για να ζηλεύουν οι φίλες μου στο γυμνάσιο…» Ξαφνικά η αλήθεια φάνηκε μπροστά μου…. για όλα έφταιγε ο θείος μου!!!! Ναι έφταιγε αυτός και όλοι οι μ#$2@ σαν και αυτόν που αγοράζουν κινητά σε ανήλικα!!! Ανήλικα κοριτσάκια που όλη την μέρα ακούνε Σαρμπέλ!!!!

Δυστυχώς όμως άλλο τόσο φταίει και η κυβέρνηση! Ναι γαμώ τα υπουργεία μου! Πως γίνεται άτομα που δεν έχουν δικαίωμά πολιτικής ψήφου να μπορούν να συμμετάσχουν σε ένα τόσο σημαντικό θεσμό;;;;;

Διαβάζοντάς όλα αυτά για την eurovison στο μυαλό μου ήρθε μόνο ένα ποίημα

8 απαντήσεις στο Όχι Γιουρο-βυζι-ον για φέτος…

  1. Ο/Η Ποπίτα λέει:

    αχαχαχαχαχαχαχαχα
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Όλα τα λεφτά ήσουν σήμερα Χουζουράκο.Να’σαι καλά !Το πήρα μαζί μου αυτό το κείμενο,το χρειάζομαι!(θα το πώ ότι δεν είναι δικό μου,μην βαράς),μάκια

  2. Ο/Η Γκρινιάρα λέει:

    Μη το συζητάς Χουζούρη…αυτά τα κοριτσάκια είναι πλέον μάστιγα. Φαντάσου ότι έχουν διαμορφωσει ακόμα και αποτέλεσματα σε πολυάριθμα μείζονος σημασίας debates όπως το Fame Story, το Big Brother κτλ. Αυτό και αν είναι δράμα.

  3. Ο/Η no-named λέει:

    Διαβασα τυχαια αυτο εγραψες και θελω να σου πω πως εισαι πολυ προκατειλημμενος με τον Sarbel…Το γεγονος οτι ψηφιστικε για να εκπρoσωπησει την Ελλαδα στην Eurovision δεν εχει καμια σχεση με το οτι ο πατερας του ειναι Κυπριος..Η εμφανιση του στον τελικο για την επιλογη του τραγουδιου ηταν πολυ πιο καλη απο αυτη της Ταμτας και του Δαντη και αυτος ειναι ο λογος για τον οποιο επιλεχτηκε..Επισης θελω να σου πω πως η γνωμη σου ειναι απολυτα σεβαστη αλλα ο τροπος που την εκφραζεις ειναι εντελως λαθος και προσβλητικος προς το προσωπο του Sarbel και γενικα αυτων που τον ψηφισαν!!Θελω λοιπον να σε παρακαλεσω την επομενη φορα που θα γραψεις κατι πανω σε ενα θεμα να προσεχεις πως εκφραζεσαι..!

  4. Ο/Η Dr. Afanas λέει:

    Get a name. Then, get a life…

  5. Ο/Η tsolias λέει:

    Σαμπρελο-φανς όλου του κόσμου, ενωθείτε.
    It’s now or never…

  6. Ο/Η daskalos λέει:

    Ψυχραιμία Χριστιανοί!

    Χμμ… Το χιούμορ κι ο σαρκασμός πέρασαν και δεν ακούμπησαν ή μου φαίνεται;

    ΟΚ, δεν το έγραψα εγώ και σίγουρα ο Χουζούρης μπορεί να πει την άποψη του (ξύπνα ρε!). Ό,τι ακολουθεί είναι δικό μου όμως.

    Κατ’αρχάς σε ευχαριστούμε για το σχόλιο κυρία/κύριε no-named και για την άποψή σου. Σεβαστή.

    Με τη σειρά μου όμως θα σε παρακαλούσα να μην παρακαλείς τον κόσμο να γράφει με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που του βγαίνει αυθόρμητα. Είναι σα να έρχεσαι σπίτι μας, να μας λερώνεις το χαλάκι, και μετά να λες «Σκούπισα τα πόδια μου αλλά το χαλάκι δε μου άρεσε τόσο πολύ. Κι εκείνες τις λάσπες στον κήπο γιατί τις έχετε;» Προφανώς όχι για να τις πατήσεις. Αν δεν προσέχεις δε φταίμε εμείς, μόνο ένα χαλάκι μπορούμε να βάλουμε. Καλά που υπάρχει κι αυτό για να σκουπίζουν οι επισκέπτες τα πόδια τους, δε νομίζεις;

    Εν ολίγοις, μπορούσες να έχεις αφήσει την τελευταία πρόταση απ’έξω.

  7. Ο/Η tassadar λέει:

    Επίσης θα ήθελα να τονίσω πως οι αναφορές στην κυρία Τάμτα και την κυρία Έλενα Παπαρίζου ήταν αρκούντως σεξιστικές και θα παρακαλούσα σε επόμενα post να είστε πιο ευπρεπείς. Όταν αναφερόμαστε στα ιερά και τα όσια της πατρίδος μας(Φοίβος, Μεταξόπουλος, κ.α.) πρέπει να δείχνουμε τον δέοντα σεβασμό.

  8. Ο/Η xouzouris λέει:

    Τελικά είχε δίκιο η μάνα: Δεν έχω ούτε ιερό ούτε όσιο…..

Σχολιάστε

