Ενοχλητικοί

Πρόβλημα : Είναι Παρασκευή και ως σωστός υποψήφιος διδάκτωρ πηγαίνω πρωί-πρωί στο γραφείο. Φτιάχνω καφέ και ανοίγω γεμάτος προσμονή και λαχτάρα το web-browser για να απολαύσω το εβδομαδιαίο arsebanging. Είναι η ώρα της εβδομάδας για να καώ στο internet, να διαβάσω ό,τι πιο αργόσχολο site υπάρχει, να απαντήσω σε e-mails, να παίξω τα παιχνιδάκια μου on-line και γενικά να ξυστώ με την ησυχία μου. Για άλλους, μια απειροελέχιστα μικρή μειονότητα απ’ όσο γνωρίζω βέβαια, η ίδια ώρα συνδέεται με μεγάλο φόρτο εργασίας, drafts που πρέπει να παραδοθούν, σημαντικά τηλεφωνήματα που πρέπει να γίνουν και γενικότερα με μεγάλο και πιεστικό φόρτο εργασίας που πρέπει να διεκπεραιωθεί. Και ποιο το πρόβλημα θα μου πείτε? Πάνω που συνηδειτοποιώ ότι δεν έχω κλείσει το MSN ή έστω ότι δεν το έχω βάλει σε busy mode, σκάνε 2-3 παράθυρα του MSN από γνωστούς που βρίσκονται στην ημεδαπή και ως εκ τούτου 2 ώρες μπροστά, έχουν πιεί με την ησυχία τους τον καφέ τους και έχουν κάνει το arsebanging/δουλειά τους. «Θα μου στείλεις τις φωτογραφίες από πρόπερσυ στο Ναύπλιο?», «Πώς κάνω format στον υπολογιστή μου?», «Τι είναι το firewall?», «Πήρα σκύλο, πώς λες να τον ονομάσω?» κτλ. Πάει το arsebanging/δουλειά (και συνεπώς η μέρα). Καταστράφηκε.

Λύση : Αρκεί να τους δώσετε ένα link. Ορίστε. Καλημέρα σας.

Σχολιάστε

