Στον αποχυμωτή μου….

Είναι Πέμπτη 28/06/07, 20:45 και βρίσκομαι ακόμα στο γραφείο μου. Η δουλεία πολύ και η βαρεμάρα και τα νεύρα ακόμα περισσότερα (γαμώ το καλοκαίρι σου Εδιμβούργο!). Τη σιωπή της βαρεμάρας μου διακόπτει ο ήχος οτι μόλις μου ήρθε ένα email. Αυτή τη περίοδο έχω κάνει και κάποιες αιτήσεις για δουλεία και η αγωνία μου είναι ακόμα μεγαλύτερη στο άκουσμα του γνωρίμου εκείνου ήχου… Ανοίγω και τι να δω???? Email από το hellenic society….

Phillips Juice Extractor and Citrus Press in brilliant condition for sale only for £10. I have attached a photo so that you can see what it looks like.

Θέλοντας μια εκτόνωση από τα νεύρα μια δύσκολης μέρας στο γραφείο, τα δάχτυλα μου με αυτόματες σχεδόν κινήσεις άνοιξαν το paint και άλλαξα λίγο τι φωτογραφία….

2 Responses to Στον αποχυμωτή μου….

  1. Ο/Η daskalos λέει:

    Όποιος ξαναβάλει βρώμικο html (πάλι copy/paste από Word ρε Χουζούρη;) και όποιοι το αφήσουν για πάνω από 5 ώρες χωρίς να επέμβουν και περιμένουν εμένα να κάνω τις διορθώσεις, θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.

    Αχαΐρευτοι…

  2. Ο/Η xouzouris λέει:

    χαχαχαχα…έχεις δίκιο δάσκαλε..όπως ξέρεις όμως είναι πιο εύκολο να κάνεις ότι δουλεύεις όταν έχεις ανοιχτό ένα word document από έναν explorer…. Θα προσπαθήσω να μην επαναληφθεί…

Σχολιάστε

