Συμβουλές προς φεστιβαλιζόμενους

Αγαπητοί επισκέπτες στην πόλη μας τις τελευταίες μέρες που είχαμε την τύχη να φιλοξενούμε τα φεστιβάλ — και το επίσημο, και το fringe — σας καλησπερίζω αυτό το συννεφιασμένο πρώτο Σάββατο του Σεπτεμβρίου (καλό μήνα κιόλας!). Τι κάνετε; Πώς είστε; Ελπίζω όλα να είναι και να βαίνουν ομαλώς για σας και τους δικούς σας.

Ωσάν άλλος άνθρωπος των σπηλαίων που βρίσκει το ταίρι του καθ’όσο λαξεύει τα πέτρινά του εργαλεία, θα ήθελα να αρπάξω από τα μαλλιά την ευκαιρία που μου προσφέρεται μέσα από το ηλεκτρονικό βήμα του παραέξι και να παραθέσω, αν μου επιτρέπετε κι εσείς, λίγες ιδέες προκειμένου σε ένα χρόνο που θα έρθετε ξανά, μέσω αυτής της αρωγής, να ευδοκιμήσει η συμβίωσή μας.

  1. Καταλαβαίνω ότι περνάτε καλά. Σας παρακαλώ θερμά όμως, μη με ξυπνάτε πετώντας πέτρες στο παράθυρό μου στις 4 τα ξημερώματα. Πέρα από το ότι μπορεί να σπάσει, δεν πρόκειται να πετύχετε κάτι μ’αυτό πέρα από ένα μπουγέλωμα. Το πολύ-πολύ να ξενερώσετε.
  2. Το παράθυρο που ψάχνετε είναι δύο παράθυρα πιο δεξιά, ναι, το bay window, και η ξανθιά που μένει εκεί κι έχετε μπανίσει από το clubάκι, χωρίς να θέλω να σας απογοητεύσω, έχει άλλη παρέα. Διαφορετική κάθε βράδυ, είναι αλήθεια, αλλά δεν αλλάζει παρέα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αν δεν είστε ήδη πάνω, μη νομίζετε ότι θα δείτε το εσωτερικό του σπιτιού.
  3. Επίσης καταλαβαίνω πλήρως την ανάγκη σας για να ανεβάσετε την νέα σας παράσταση με τίτλο «Το χταπόδι και ο λύκος» την οποία συλλάβατε και συγγράψατε χτες το βράδυ υπό την επήρρεια πολλών Guinness. Μην προσπαθείτε να με πείσετε να τη δω όμως.
  4. Όταν ανεβάσετε την παράσταση, κάντε το σε κάποιο δρόμο από τον οποίο δεν περνάω. Δε μου αρέσει η πολυκοσμία, ούτε το σλάλομ μέσα από τον κόσμο, μιας και το σκι δεν είναι το δυνατό μου άθλημα.
  5. Όταν δεν ξέρετε που βρίσκεται κάτι δεν έχω κανένα πρόβλημα να με ρωτήσετε. Αρκεί να μην είστε Κινέζοι. Αν είστε Κινέζοι, μάθετε πρώτα Αγγλικά και ξαναπροσπαθήστε γιατί δεν ξέρω Κινέζικα.
  6. Αναγνωρίζω ότι η πόλη είναι πανέμορφη και ακόμα κι εγώ που είμαι τόσο καιρό εδώ πιάνω τον εαυτό μου να κοιτάζει πράγματα σα να τα βλέπει πρώτη φορά. Όταν το κάνω αυτό όμως δε σταματάω στη μέση του πεζοδρομίου γιατί σκέφτομαι ότι κάποιος κακομοίρης μπορεί να έρχεται από πίσω και όταν το κάνω αυτό θα πρέπει να αλλάξει άρδην την πορεία του.
  7. Αν, παρ’όλα αυτά, σταματήσετε στη μέση του πεζοδρομίου, και κάποιος που έρχεται από πίσω σας φωνάξει κάτι σε γλώσσα που δεν καταλαβαίνετε, τότε αυτός ο κάποιος είμαι εγώ, η γλώσσα είναι Ελληνικά, και, ναι, ήταν βρισιά από την οποία δε σας ξεπλένει όλο το νερό των lochs.
  8. Αν είστε Έλληνες και σας έβρισα, συγγνώμη. Έπρεπε να μου πείτε κάτι, το πολύ-πολύ να σας κέρναγα μια μπύρα για να τα βρούμε. Αρκεί όμως να μη θέλετε μετά να γράψουμε μία παράσταση με τίτλο «Το χταπόδι και ο λύκος» και να την ανεβάσουμε την επόμενη μέρα. Και μην ξεχνάτε ότι εσείς φταίτε γιατί σταματήσατε στη μέση του δρόμου.
  9. Ναι, είστε ζευγαράκι. Ναι, περπατάτε χεράκι-χεράκι. Περπατάτε όμως πιο γρήγορα.
  10. Επίσης, κανένα πρόβλημα να βγάζετε φωτογραφίες. Σα καλός οικοδεσπότης θα περιμένω και δε θα περάσω από μπροστά σας μέχρι να πατήσετε το κουμπί και να αποθανατίσετε τη στιγμή. Μην το παρακάνετε όμως. Γιατί αφ’ενός η υπομονή έχει όρια, αφ’εταίρου δεν είστε κι ο Ansel Adams.
  11. Ναι, αύριο είναι τα πυροτεχνήματα στο κάστρο. Ναι, είναι πολύ ωραία. Όχι, δεν ξέρω ποιο είναι το καλύτερο μέρος να τα δείτε, απλά ακολουθήστε τον πολύ κόσμο. Μη με ρωτάτε άλλο, απλά πηγαίνετε αφού όλοι εκεί θα είμαστε.

Δατ ιζ ολ.

4 απαντήσεις στο Συμβουλές προς φεστιβαλιζόμενους

  1. Ο/Η paperflowers λέει:

    Πω Πω νεύρα…..! Αυτό το μυστήριο περί χταποδιού κ λύκου, θα ήθελα να το ξεδιαλύνεις πάντως…

  2. Ο/Η daskalos λέει:

    Έχει να κάνει με τη γενικότερη σουρεάλα paperflowers. Έτσι όπως πάνε τα πράγματα θα βάλω τα χεράκια μου και θα βγάλω τα ματάκια μου και θα το γράψω εγώ το έργο.

    Θα είναι καλό, έχεις το λόγο μου.

  3. Ο/Η silia λέει:

    Γεια χαρά σου , δάσκαλε .
    Γιατί είσαι στην «τσίτα» σαββατιάτικα ; Εντάξει , δεν είναι και ό,τι το καλύτερο να ζεις εκεί πάνω και να σου «μοστράρουνε»και για υψηλή τέχνη το «χταπόδι και ο λύκος» (ok και μένα με χάλασε , … θα μπορούσαν να ανεβάσουν κάτι καλύτερο , το «η μουχρίτσα και ο ρινόκερως» ας πούμε , έστω και σε … επανάληψη) …..
    Όμως …. Όμως , χαλάρωσε , χαμογέλα , κλείσε τα μάτια σου να μη βλέπεις , άνοιξε τα «μάτια της ψυχής» σου και δες το …θαύμα , πήγαινε βρες τους καλούς φίλους που έχεις (γιατί απ’ότι είδα , έχεις) ,πιες ένα καυτό Krupnik (ξέρω ότι θα με ρωτήσεις τι είναι αυτό …το Krupnik …γι’αυτό άλλωστε το έγραψα) και σκέψου : Υπάρχουν και χειρότερα ….
    Είμαι …. μεσήλιξ (για να μη πω ηλικιωμένη) . Είμαι …. ανάπηρη (σχεδόν δεν περπατάω πια) . Δουλεύω ακόμη , όχι γιατί έχω κάποια ανάγκη (οικονομική ας πούμε) αλλά γιατί απλά με … χρειάζονται (Σημερα είναι Κυριακή και σου γράφω απ’τη δουλειά σε διαλειμμα (Ολη τη νύχτα ήμουν μέσα σε χειρουργείο …. ναι …στο αναπηρικό καροτσάκι ….) , κιόμως …. έχω μια χαρά …. (χωρίς να είμαι ανόητη) , μια αισιοδοξία (που επιασε δροσούλα μετα από έναν αφόρητο καυσωνα) μιά …ελπίδα …(πως αύριο , μπορεί να …. ξαναξημερώσω) …..
    Συγνώμη για το «σεντόνι» .
    Γειά σου και χαρά σου …δάσκαλε . Χαλαρά ….
    —————————————————–
    Κάποτε , αγαπούσα ένα δάσκαλο …. όμως το …συνειδητοποίησα 30 χρόνια (ναι καλά ακουσες) μετά . Αν εχεις διάθεση και χρόνο , διάβασέ με στα «Μ.ΣΑΒΒΑΤΟ , ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΥΛΗ» , «ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ» , «ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΖΩΗΣ Νο 3 Βάλια Κάλντα ή κάπου εκεί γύρω» ……
    Δεν ξέρω πως μπαίνουν λινκς στα σχόλια (και τόσα που έχω μάθει στα …. μου χρόνια , πολλά είναι ) .

  4. Ο/Η daskalos λέει:

    Καλημέρα silia και καλώς ήρθες. Σ’ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Γιατί νομίζεις κι εσύ ότι είμαι τσαντισμένος; Δεν είμαι. Χμ. Μάλλον πρέπει να αναθεωρήσω τις απόψεις μου περί του τρόπου γραφής μου.

    Ελπίζω η «δροσούλα» στην πατρίδα να γίνεται όλο και περισσότερη. Την έχουμε ανάγκη όλοι μας.

    ΥΓ1. Καλά, ειλικρινά περίμενες από κάποιους που έχουν τη λέξη «αλκοόλ» στον τίτλο του blog τους να μην ξέρουν τι είναι το Krupnik;
    ΥΓ2. Τα πάντα, links συμπεριλαμβανομένων, γίνονται :)

Σχολιάστε

