Κάρτα απεριορίστων διαδρομών

Μιλούσα πριν λίγο με μία φίλη μου, άρτι αφιχθείσα στο νησί από διακοπές στην Ελλάδα, αλλά σε άλλη πόλη. Ο διάλογος πήγε κάπως έτσι (Δ: δάσκαλος, Α: φίλη):

Δ: Δεν ξέρω γιατί, αλλά ακούω πολλά «πεσίματα» στο δρόμο τώρα τελευταία.
Α: Τι λες;
Δ: Ναι, σα να είναι η εποχή τους ένα πράγμα… δε στην έχουν πέσει ποτέ στο δρόμο;
Α: Στο δρόμο όχι τόσο πολύ, στο λεωφορείο περισσότερο. Προσφέρεται.
Δ: Ναι ε; Τι σου λένε δηλαδή;
Α: Ξέρεις μωρέ, το’να και τ’άλλο… Όχι ατάκες, απλά προσπαθούν να πιάσουν μπούρου-μπούρου. Να, τις προάλλες φορούσα ακουστικά κι έρχεται ένας τύπος και με ρωτάει τι ακούω. Οπότε του λέω «ειδήσεις,» γιατί πραγματικά άκουγα BBC από το κινητό. Κι αυτός αρχίζει να μου λέει για τη μουσική που του αρέσει και να προτείνει συγκροτήματα και καλά.
Δ: Δουλεύει;
Α: Σε κάποιες μάλλον… Έτσι κι αλλιώς εγώ δεν ψάχνω, οπότε κάθε φορά που έρχεται κάποιος στο άσχετο και μου μιλάει, τότε ή μου την πέφτει ή θα είναι κανάς μάρτυρας του Ιεχωβά ή ξέρω γω τι και θα θέλει να μου πουλήσει τη Βίβλο.
Δ: Χε, καλή ιδέα αυτή… ξέρεις, για ξεκάρφωμα.
Α: Δηλαδή;
Δ: Έ, άμα βράζει η χυλόπιτα, τότε το γυρνάς στη Βίβλο.
Α: Μμμμ… πονηρό!
Δ: «Ναι, ακούς ειδήσεις, αλλά μόνο ο Θεός μπορεί να σε σώσει!»
Α: [Γέλιο] Κι αν στη ρίξει τη χύλα θά’ναι σα να τη ρίχνει στο Θεό.
Δ: Ναι! Ναι! Ε, τότε πάει στην κόλαση έτσι κι αλλιώς, οπότε τι ασχολούμαι;

4 Responses to Κάρτα απεριορίστων διαδρομών

  1. Ο/Η paperflowers λέει:

    Ο θεός μαζί σας…!

    (ή μαζί μας…)?

  2. Ο/Η daskalos λέει:

    Σ’ένα τοίχο στα Εξάρχεια πάντως ήταν γραμμένο «Ούτε Θεό, ούτε αφεντικά»…

  3. Ο/Η RaZzMaTaZz λέει:

    σύντροφοι, δεν υπάρχει θεός.-

    [το πιο ο,τι να ‘ναι που έχω ακούσει από τυπά ήταν μέσα σε λεωφορείο πάντως. σκάει δίπλα μου και μου λεει «σε ξέρω από κάπου;» μπα, δε νομίζω του απαντάω. «όχι όχι σε ξέρω!» αναφωνεί χαρούμενος και συνεχίζει «μήπως δούλευες σε κατάστημα με ηλιακούς θερμοσίφωνες;» (wtf?!) τον κοιτάζω απορημένη, i nod no, ευτυχώς πλησίαζε η στάση μου. κι εκεί που πήγαινα να κατέβω, ακούω ξανά την ιαχή του.. «σε κτηνιατρείο ίσως;;»
    priceless]

  4. Ο/Η daskalos λέει:

    Αν δε σου έχουν πει τίποτα για την οδοντοστοιχία σου πάντως, είσαι ΟΚ (πήγαινε στα 32» του video και θα καταλάβεις). Σ’έναν φίλο μου του έχει συμβεί κι αυτό.

Σχολιάστε

