Arsebanging Friday #τηλέφωνα-στην-Ολλανδία

Εντάξει λοιπόν, το παραδέχομαι. Όταν μεγαλώσω θέλω να ανοίξω ένα μπαράκι, στο υπόγειο του οποίου θα υπάρχει ένα ερευνητικό εργαστήριο για να κάνω την πλάκα μου. Αυτό βέβαια θα γίνει μόλις τελειοποιήσω την πρωτοποριακή τεχνική που αναπτύσσω για να κερδίσω το Λόττο σε όλες τις χώρες του κόσμου μέσα σε μία εβδομάδα. Όταν έρθει αυτή η εβδομάδα θα το καταλάβετε γιατί θα βουίξει το σύμπαν.

Δεν έχω αποφασίσει αν θα προσλάβω τους υπόλοιπους γιατί αν το blog είναι κριτήριο δεν τους βλέπω να δουλεύουν καθόλου — απλά θα τελειώνουν τα ποτά κάθε βράδυ και θα με βάλουν μέσα. Τεσπά, θα τους προσλάβω μάλλον, απλά και μόνο για να έχει λόγο το μπαράκι να λέγεται «παρά έξι» μιας και δε μου έρχεται κάποιο άλλο όνομα αυτή τη στιγμή — αν θέλετε όμως προτείνετε κάτι να το συζητήσουμε, αρκεί να μη σας πειράζει να σας αγνοήσω στην τελική απόφαση.

Στο μπαράκι λοιπόν, από το πρωΐ μέχρι το απογευματάκι θα προάγουμε την επιστήμη στο υπόγειο. Το απογευματόβραδο, θα ανεβαίνουμε προς τα πάνω σιγά-σιγά για να πιούμε το ποτάκι μας, να κάνουμε το τσιγαράκι μας, και να το αμπελοφιλοσοφούμε με τους θαμώνες μέχρι αργά. Θα έχουμε happenings που κατά πάσσα πιθανότητα θα βασίζονται στα παρδαλά αποτελέσματα της βαριάς μας έρευνας («Oh, the colours man, the colours!»).

Θα έχω κρατήσει μία βραδυά την εβδομάδα για να παίζω και μουσική από το δικό μου ραφάκι πάνω από το super-duper ηχοσύστημα (τουτέστιν, από το δικό μου folder στο σκληρό δίσκο το οποίο θα είναι διπλοτριπλοκλειδωμένο με πρόσβαση μόνο από μένα, κι άντε τον Αφάνα και τον Κιμπάρη που έχουν κι ολίγο γούστο). Ο Τσολιάς θα έχει τη δικιά του βραδυά prick tease καταλήγοντας να μένει με τον πιο sexy στηθόδεσμο που έχει δει ποτέ το φως της νύχτας, συνοδευόμενος και προστατευόμενος από τη Σαλώμη στον κεφαλοκόφτη, ενώ ο Μπυρατής με τον Αφάνα θα έχουν προσκοπικό-κατηχητικό σύλλογο που θα συναντιέται κάθε Δευτέρα βράδυ που δεν έχει και παραστάσεις θεάτρου. Ο Κιμπάρης πάλι θα διαβάζει ταρώ κάθε Τετάρτη παραπλανώντας τους κακομοίρηδες που θέλουν να μάθουν τη μοίρα τους, να τους πει το ριζικό τους, δίνοντάς τους κρυπτικές και αφοπλιστικές παρατηρήσεις τύπου «Η Όλγα Τρέμει, κι η Φωτεινή Πιπιλεί,» ενώ ο Χουζούρης θα κάνει stand-up comedy κάθε Πέμπτη παρέα με το vodka-μπιμπερό του και αξεπέραστες ατάκες του είδους «έϊ μωρό, έχω μπιμπερό, έχεις γάλα;» Τώρα, οι άλλοι δύο απλά δε θα θυμούνται που πέφτει το μπαράκι, όπως ακόμα δεν θυμούνται τα passwords τους για το wordpress. Ουφ… ωραία θα είναι. Αν θέλετε προσκλήσεις για τα εγκαίνια, πείτε μου. Να ξέρω να κανονίσω και για το catering.

Τι λέγαμε; Α, ναι. Παρασκευή σήμερα. Όπως καταλάβατε όλη η μέρα πάει για κοπάνημα γλουτιαίων μυών, οπότε πάμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε κι εμείς κομματάκι.

Αυτά και για αυτή την εβδομάδα. Πάω τώρα να βρω χώρο για το μπαράκι που λέγαμε, αλλά το πιθανότερο είναι να μην τα καταφέρω γιατί έχω και υψηλά standards πανάθεμά με. Τα λέμε σε μία εβδομάδα πάλι με περισσότερα links και περισσότερο arsebanging. (Mental note: να μην ξανακάνω τράκα τσιγάρο από τον Αφάνα — κάτι περίεργο έχει ο καπνός του μου φαίνεται…)

6 απαντήσεις στο Arsebanging Friday #τηλέφωνα-στην-Ολλανδία

  1. Ο/Η paperflowers λέει:

    Πω πω τι μου έκανες… έφαγα κόλλημα με το παιχνίδι της Βαρύτητας!!

    Δάσκαλε, μήπως γίνεται να με προσλάβεις κ μενα στο μπαράκι??? Φτιάχνω καλύτερη μπύρα απ’τις τύπισσες στο βιντεάκι, αλήθεια σου λέω!!!
    Αν όχι, μήπως γίνεται να κερδίσω 2-3 ΛΟΤΤΟ (μετά από σένα εννοείται…)???
    Αν όχι, θα μου δώσεις το χέρι του Αφανούλη (θα τον έχεις προικίσει πιστέυω…)???

  2. Ο/Η daskalos λέει:

    Είναι όντως φοβερό παιχνιδάκι!

    Τώρα, στο θέμα μας. Να σου πω την αλήθεια δεν υπάρχουν γονίδιά μου στον Αφάνα για να ξέρω και πόσο «προικισμένος» είναι, αλλά σε σχέση με την άλλη προίκα και τις ερωτήσεις σου, μπορώ να σου λύσω όλα τα θέματα με τη μία!

    Μπορείς να έχεις τον Αφάνα αν θέλετε κι οι δύο, και 5 Λόττο από όποιες χώρες θέλετε θα είναι η προίκα του. Κι επειδή καλό είναι να δουλεύετε και λίγο για να μη βαριέστε με τόσα λεφτά που θα κερδίσετε, μπορείτε να έρχεστε στο μπαράκι για να κάνετε ό,τι δουλειά θέλετε. I am flexible.

    Αυτή που ίσως να μην είναι τόσο flexible στην πρόταση είναι η Γκρινιάρα. Αλλά πιστεύω ότι θα μας κάνει την τιμή να εκφέρει γνώμη, τόσο για το ενδεχόμενο καβάλα-πάει-στην-εκκλησιά μέλλον του Αφάνα, όσο και για την «προίκα» του.

  3. Ο/Η Γκρινιάρα λέει:

    Να μαι και γω…μόλις επέστρεψα από ένα 2ήμερο εργασίας εκτός Αθηνών και τί να δω??? Ο «Αφανούλης » (κατά paperflowers) είναι περιζήτητός…
    Σχετικά λοιπόν με το θέμα της εκκλησίας, όπως λέει και ο σοφός λαός «ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα». Αφήνω λοιπόν τον Αφάνα να αποφασίσει και την paperflowers να πάρει το ρίσκο περί «προίκας».
    Εγώ το μόνο που θέλω (όπως ίσως έχω ξανααναφέρει) είναι μια γωνιά στο μπαράκι να εκθέτω τις δημιουργίες μου. ε Δάσκαλε?

  4. Ο/Η daskalos λέει:

    Καλή επάνοδο Γκρινιάρα! Φτάνει μία στιγμή που ο καθένας κάνει τις επιλογές του, οπότε με καλύπτεις απόλυτα με την απάντησή σου.

    Όσο για το μπαράκι, γιατί να περιοριστείς σε μια γωνία; Διακόσμηση δε θα χρειαστούμε; Και αν δε θέλεις να το αναλάβεις πλήρως, τόσους τοίχους θα έχει το μαγαζί, θα υπάρχει αρκετός χώρος για τις δημιουργίες σου :)

  5. Ο/Η paperflowers λέει:

    Χμμμ…
    Πήγες κατευθείαν στην τρίτη επιλογή, ε?
    Μήπως παίζει να θέσει βέτο η γκρινιάρα κ να συμβιβαστούμε στα 2,5 ΛΟΤΤΟ κ λάντζα στο μπαράκι νύχτα παρά νύχτα?

  6. Ο/Η daskalos λέει:

    Εγώ paperflowers; Όοοοοχι, ίσα-ίσα για καλό πήγα και προσπάθησα να ικανοποιήσω και τα τρία ζητούμενά σου! Σε κάθε περίπτωση, είμαι μεγάλος οποαδός της αυτενέργειας. Βρείτε τα μεταξύ σας κι απλά πείτε μου. Ό,τι να είναι το δέχομαι. Νόου πρόμπλεμ!

    Και προς Θεού, δε χρειάζεται να κάνεις λάντζα, θα πάρω πλυντήριο.

Σχολιάστε

