Καλά Χριστούγεννα

Όλα είναι φως δε λένε; Εγώ πάλι λέω ότι όλα έχουν έναν διακόπτη.

Προσωπικά εύχομαι αυτές οι μέρες να είναι για όλους μας δίπλα σ’αυτούς που ξέρουν να γυρνούν το διακόπτη μας στη σωστή διεύθυνση.

Light

Αν το σωστό γύρισμα οδηγεί σε φως ή σκοτάδι, μόνο εμείς το ξέρουμε.

9 απαντήσεις στο Καλά Χριστούγεννα

  1. Ο/Η tissot* λέει:

    Mporei na min to gnwrizoume ex arxhs, alla na to anakalupsoume argotera…Kala Xristougenna!!

  2. Ο/Η Michalis λέει:

    Καλες γιορτές απο τα Γιάννενα, και να ευχηθώ και γω, να βρούμε τη δύναμη να δεχόμαστε όσα δεν μπορούμε να αλλάξουμε, να αλλάζουμε ότι μπορούμε, και τη σοφία, να βλέπουμε την διαφορά.

  3. Ο/Η daskalos λέει:

    Ευχαριστούμε για τις ευχές. Καλές γιορτές σε όλους.

  4. Ο/Η Γκρινιάρα λέει:

    Αν και κάποιος μας στεναχώρησε με την απουσία του το προηγούμενο σκ στους Χριστουγεννιάτικους εορτασμούς που επιδοθήκαμε ποικιλοτρόπως, εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου καλές γιορτές σε όλους!

  5. Ο/Η daskalos λέει:

    Ναι, εσύ όμως πρέπει να φανείς ανώτερη και να μην τον στενοχωρήσεις με την απουσία σου στους τρέχοντες εορτασμούς πριν τους επόμενους (τι λέω; κατάλαβες πάντως, ε; μπράβο!).

  6. Ο/Η Γκρινιάρα λέει:

    Θα φανώ ανώτερη ω ναι! Για εορτασμούς πετάω τη σκούφια μου έτσι κι αλλιώς… Μόνο μην κανονίσετε κύριε Δάσκαλε εορτασμούς όσο θα λέιπω, διότι εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσω να δείξω ανωτερώτητα (δεν έχω ακόμα ανακαλύψει δυστυχώς την μέθοδο που θα μου επιτρέπει να βρίσκομαι σε 2 μέρη ταυτόχρονα. Θα βολεύε μερικές φορές…)

  7. Ο/Η daskalos λέει:

    Εεεε, κάτι λέγαμε για πριν χρειαστεί να γίνεις δισυπόστατη. Κατά το απόψε δηλαδής.

  8. Ο/Η Γκρινιάρα λέει:

    Κατά το απόψε θα ήταν μια χαρά. Κατά το αργάμιση όμως…

  9. Ο/Η daskalos λέει:

    Ε, τι, νωρίς παρά τέταρτο δε λέει! Θα είμαι έξω, στην ευρύτερη περιοχή δράσεως της οργάνωσης. ‘Η μπορούμε απλά να οδηγηθούμε από τη μυρωδιά των μηνυμάτων του προφήτη Αλ Κοόλ και να βρεθούμε στο ίδιο μέρος.

    Εντάξει, το κόβω. Θα κανονίσουμε και θα σας πούμε. Ή θα κανονίσετε και θα μου πείτε. Τεσπά, θα βρεθούμε.

Σχολιάστε

