Arsebanging Friday #Kalashnikov

Φτάσαμε και στην 47η συνεδρία πυγοραπιστικής ευεξίας και ηδονής αγαπητέ μου αναγνώστη του Παρά Έξι. Ναι, είναι αλήθεια. Οι προηγούμενες 46 ήταν μοναδικές, ανεπανάληπτες, καταπληκτικές, ξεχωριστές (σ’ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!) αλλά η σημερινή συνεδρία θα είναι πραγματικά διαφορετική.

Θα είναι διαφορετική γιατί για πρώτη φορά στα χρονικά είχαμε συμμετοχή από όλα τα μέλη του παρά έξι. Ναι, όλοι τους έστειλαν τον οβολό τους, ένα κατιτίς για να μπορέσουμε να πορευτούμε μέσα από τα βαρυά κρύα και τις βροχές που έπιασαν αυτή την εβδομάδα.

Η προσπάθειά τους ήταν συγκινητική, κι όταν το γκουγκλοταχυδρομείο μου χτυπούσε απανωτά ανά δύο δέκατα του δευτερολέπτου με καινούρια καλούδια που μου έστελναν οι υποδέλοιποι, εγώ χοροπηδούσα χαρωπός μέχρι που ο supervisor με έστειλε σπίτι μου γιατί νόμισε ότι τα είχα παίξει από την πολλή δουλειά, ενώ ο resident Κινέζος του γραφείου — κάθε γραφείο του Εδιμβούργου έχει έναν τέτοιο — γελούσε (ως συνήθως) χωρίς να καταλαβαίνει γιατί (ως συνήθως). Τόσο μεγάλη ήταν η χαρά μου που δάκρυα άρχισαν να σχηματίζονται στα μάτια μου σαν… σαν… σαν… δάκρυα!

Μπα, πλάκα κάνω. Όλοι, και καλά, είχαν «δουλειά» (δηλ., κάπου μπεκροπίνανε ή ό,τι κάνουν τέλος πάντων όταν δεν κοιτάζω) και μ’άφησαν πάλι μονάχο να βγάλω το φίδι από την τρύπα Παρασκευιάτικα. Ας είναι. Κάποια στιγμή θα φύγω ρε και θα με ψάχνετε. Θα δείτε τι θα πάθετε. Η απουσία μου θα είναι μεγαλύτερη από την παρουσία μου (τι είπα πάλι;) και εσείς θα τρέχετε και δε θα φτάνετε. Αλλά έτσι είναι. Όλες οι μεγαλοφυΐες δεν αναγνωρίζονται στην εποχή τους.

Οπότε μείναμε εμείς οι δύο πιστέ μου αναγνώστη (λάθος γέννος κιόλας αγαπητή Ρούλα). Τι να κάνω κι εγώ; Όργωσα τα πέλαγα του διαδικτύου μπας και βρω κάτι. Πάμε γι’άλλα ιντερνετικά λοιπόν:

Κι έτσι φτάσαμε και στο τέλος και για σήμερα. Ραντεβού την επόμενη εβδομάδα με ακόμα περισσότερα λίνκια, κι ακόμη περισσότερο χαμένο χρόνο και μία εβδομάδα κοντύτερα στο 2009 γιατί το 2008 αργεί!

4 απαντήσεις στο Arsebanging Friday #Kalashnikov

  1. Ο/Η tissot* λέει:

    Πάντως δεν πρόκειται όλοι μας να φταρνιζόμαστε κάθε φορά που μας βλέπει το φως, γιατί πρόκειται για σύνδρομο οφειλόμενο σε αυτοσωμικό χρωμόσωμα και μάλιστα το πιο κοινό στα γενετικά χαρακτηριστικά (ηλιοοφθαλμικό προκαλούμενο σύνδρομο). Και τα επιτυχώς προκαλούμενα φταρνίσματα σε άτομα που έχουν το σύνδρομο μπορεί να είναι από 2-3 μέχρι και 40!!!!!!Καλό κουράγιο στο 40άρι!

  2. Ο/Η BioLogos λέει:

    Kαλά τισσότ τ γ@μη##ς!!!!Άσε που εσύ δεν είσαι μοριακοβιολόγαινα…σε ξέρουμε καλά!

    Όσο για το αρσμπάγκινγκ…τί να πω!Απλά ότι ο παπαγάλος απασχολεί πολλούς παγκοσμίου φήμης επιστήμονες σε αναγνωρισμένα ινστιτούτα και που ασχολούνται με ρίζες και ουισκάρες.Είδες που φτάσαμε δάσκαλε?

    Η καμήλα rocks!

  3. Ο/Η daskalos λέει:

    Παπαγάλος > Καμήλα.

    Πάω τώρα να δώ το O Brother. Damn! We’re in a tight spot!

  4. Ο/Η tissot* λέει:

    Βιολόγε μπορεί να μην είμαι μικροβιολόγαινα, αλλά τις βασικές γνώσεις τις έχω, όπως καλά ξέρεις..εε?Δεν συμφωνείς…κάνε και συγκρίσεις..δεν παίζει ρόλο η αλλαγή επιστημονικών ενδιαφερόντων..

Σχολιάστε

