Arsebanging Friday # Έξ’ Οχτώ

Να ‘μαστε στο τέλος άλλης μιας εβδομάδας, έτοιμοι να κρούσουμε τα οπίσθιά μας σε διονυσιακούς ρυθμούς. Το νέο έτος έχει πλέον μπει για τα καλά και τα διονυσιακά παλλόμενα οπίσθιά μας πρέπει να στρωθούν γιατί διαφορετικά βλέπω το supervisor να φοράει τις γόβες και τα legwarmers του και να μου αρχίζει kinky παιχνιδάκια μέσα στο γραφείο του. Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί δε μπορώ να χάσω άλλο χρόνο, παρά να μπω κατευθείαν στο ψητό. Για πάμε λοιπόν:

  • 6 x 8 = 48. Γκέγκε;
  • Αυτό για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι. Τι έχει ζήσει αυτός ο έλληνας τηλεθεατής πάντως…
  • Και αυτό για να δείτε τι πάει να πεί ελληνικό «super model» όπως αναγράφει και ο τίτλος του βίντεου. Τα σχόλια περιττεύουν…
  • Γελάμε ε; Όχι για πολύ. Time flies.
  • Το λόγο που πηγαίνετε στα Victoria’s Secret το γνωρίζουμε, είτε είστε γυναίκες είτε είστε άντρες. Ορίστε κάποια πράγματα που δε γνωρίζετε εσείς όμως.
  • Thank Daskalos it’s Arsebanging Friday.
  • Δεν έχετε περιέργεια να δείτε πως χτυπούν ένα τύμπανο άνθρωποι όλων των ηλικιών από 1 έως 100; Όχι; Ας μου το λέγατε νωρίτερα…
  • Το επόμενο θύμα μετά το Bob το Σφουγγαράκη. Γουρούνια…
  • Ορίστε 10 πράγματα που χρειάζεται κάθε σοβαρός arsebanger που σέβεται τον εαυτό του. Τώρα και στο amazon!
  • Είτε με πιστεύετε είτε όχι, πάντα είχα περιέργεια να δω τι έχουν και πώς είναι τα αρκουδάκια από μέσα. Ο συνάδελφος ερεύνησε και μας παραθέτει τους καρπούς της έρευνάς του.
  • Έλα Χουζούρη, σε ψάχνει μια φίλη σου από τα παλιά να σου μεταφέρει ένα μηνυματάκι…
  • Πηθικάκι-δημοσιογράφος.
  • 5 λόγοι να μην αφήνετε τα παράθυρα του σπιτιού σας ανοιχτά. Ή να τα αφήνετε, αναλόγως με τα βίτσια…
  • Γυρνάς κουρασμένος μετά από μια ατέλειωτη μέρα στη δουλειά και το μόνο που χρειάζεσαι είναι χαλάρωση στην αγαπημένη σου πολυθρόνα. Όπου να ναι έρχεται και γυναικεία version. Εκτός και αν αρκείστε σε αυτή…
  • Ενδιαφέρων τρόπος για να ανοίξεις το παράθυρο του αυτοκινήτου. Εμένα τώρα γιατί μου ήρθε και μια χρήση για τους αναδευτήρες του μίξερ; (hint: περιλαμβάνει και το γέρο)
  • Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε ήδη, ορίστε
  • Και κάτι ειδικά αφιερωμένο στη Σαλώμη. Είμαι σίγουρος για το πόσο θα το εκτιμήσει…

Αυτά και για σήμερα. Σας αφήνω τώρα γιατί βλέπω τον Τσολιά και το Μπυρατή να έρχονται προς τα εδώ έχοντας περάσει ο ένας λουράκι στον άλλο…

5 απαντήσεις στο Arsebanging Friday # Έξ’ Οχτώ

  1. Ο/Η Γκρινιάρα λέει:

    Ρε συ Αφάνα είδα τον Κουικάρα και συγκινήθηκα… Αλλά για πες μου, όλα αυτά τα link μόνος σου τα βρίσκεις???

  2. Ο/Η Salome λέει:

    Αφανούλι παρανόησες. Άλλα είναι τα δικά μου βίτσια και δε έχουν εμένα ώς αποδέκτη. Αν θέλεις όμως να στο φορέσω, κανένα πρόβλημα! Θα προτιμούσα όμως απλά να το δώ όταν το εκτελέσει το άτομο που πραγματικά έχει την αρμοδιότητα. ;-)

  3. Αγαπούλες μου, όχι μπροστά στα παιδιά…

  4. Ο/Η Dr. Afanas λέει:

    Salome, αν το διαβάσετε καλύτερα θα δείτε ότι δε διευκρινίζω ποιος είναι ο αποδέκτης…

  5. Ο/Η BioLogos λέει:

    Κι εγώ με τη σειρά μου αφιερώνω σε όλο το τημ του Εδιμβούργου το παρακάτω
    τραγουδάκι.

Σχολιάστε

