Arsebanging Friday # Numbers don’t matter any more

Έχει ο καιρός γυρίσματα ανυποψίαστε αναγνώστη μου και καλά θα κάνεις να το συνειδητοποιήσεις όσο είναι καιρός. Αλλά αν ο καιρός, που θα χρειαστεί για να συνειδητοποιήσεις ότι έχει ο καιρός γυρίσματα, έχει και αυτός γυρίσματα εντωμεταξύ, τότε πόσο πιθανό είναι τα τελευταία να σε αποτρέψουν από τη συνειδητοποίηση αυτή? Και τελικά πόσο καλό είναι να είσαι υποψιασμένος για τα γυρίσματα? Ναι, καλά κατάλαβες, είναι ξημερώματα Παρασκευής και έχω ξεμείνει στο εργαστήριο παρέα με τους εξ’ Άπω Ανατολής ορμώμενους μόνιμους κατοίκους του. Ο δείκτης απαλευτοσύνης μου έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα επιτρεπτά όρια και η μόνη ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο είναι πλέον το arsebanging.

Έτσι όπως έχω ανοιχτεί στο πέλαγος, δράττομαι λοιπόν της κατάστασης, σκαρφαλώνω στο μεσαίο κατάρτι του πλοίου, φτάνω στην κορυφή του και παρατηρώ με τα κυάλια μου γλάρους να πετάνε κοντά στο πλοίο ντυμένοι Jedi. Καθένας τους μου σφυράει και από ένα link στο πέρασμά του, ενώ οι πιο τσαχπίνιδες φωνάζουν  όλο περιφρόνιση στη θάλασσα που χάσκει από κάτω τους: «Yes, we can!».»Μας τα ‘παν κι άλλοι αυτά.», σκέφτομαι φωναχτά, «Από την άλλη βέβαια, έχει ο καιρός γυρίσματα…».

Τέλος όμως οι υπεκφυγές! Ίτε παίδες Ελλήνων:

  •  Χαρακτηριστική φωτογραφία των αναγνωστών μας, όταν έμαθαν ότι επανερχόμαστε εις το έργον και κίνησαν από τα πέρατα του κόσμου για να έρθουν να μας συναντήσουν. Πεινασμένοι φαίνονται όμως ρε παιδί μου…
  • Τελικά ο έρωτας όντως περνάει από το στομάχι…
  • Μα αυτοί οι democrats, κολλάνε σε κάτι λεπτομέρειες ρε παιδί μου…
  • Αν είστε περίεργοι για τον απόηχο που είχε η εκλογή του Ομπάμεως (ο Ομπάμας, του Ομπάμεως – non?), ορίστε 700 εξώφυλλα εφημερίδων από όλο τον κόσμο. (Τα έχει τυπώσει ο Μπυρατής και έχει κλειστεί στην τουαλέτα εδώ και 4 ώρες τώρα…)
  • Χιόνι, λαγός, καμπανάκια. Χρειάζεται να πω κι άλλα? Το ξέρω ότι είναι παλιό, αλλά είναι αγαπημένο. Άλλωστε, η επανάληωη είναι μήτηρ μαθήσεως.
  • Θέος να φυλάει
  • Για όσους δυσανασχετούν με το κλασσικό αλκοτέστ με το φύσημα, ίσως το ακόλουθο να τους αλλάξει γνώμη. 
  • Ελπίζω το Lost να μη συγκαταλέγεται σε μια από τις ύποπτες σειρές, γιατί αλλιώς θα κοπεί μαχαίρι. Αν και από την άλλη μασ έχουν έτσι και αλλιώς γκαστρώσει με το σενάριο…
  • Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εμφανές, αλλά κατά το διάστημα της απουσίας μας καήκαμε εντελώς. Ιδού η τελευταία μας ανακάλυψη. Ότι και να πείτε, το δέχομαι.
  • Επειδή σε βλέπω ανυπόμονο πάρε και το δεύτερο παιχνιδάκι της ημέρας. Ναι, καλά μάντεψες τα zombie αντιπροσωπεύουν τα ανενεργά μέλη του Παρά Έξι – συνεχώς ξεπετάγονται νέα… Ούστ…
  • Βρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει…
  • Απλά φωνάρα.
  • Ο σκύλος του Παρά Έξι. Για τον αριστερό μιλάω φυσικά.
  • Παγιδευτήκατε στο ασανσέρ για 2 ώρες? Υπάρχουν και χειρότερα
  • Αυτό θα πει στοχευμένη προσέγγιση. Όυτε λεπτό χαμένο.
  • Άντε και άλλο ένα παιχνιδάκι για σήμερα επειδή είμαι γενναιόδωρος. Με το μαλακό όμως…
  • Το τραγούδι της εβδομάδας δε θα μπορούσε να είναι τίποτε άλλο παρά Arab Strap. Infrared. Παπούτσι από τον τόπο μας.

Χαιρετώ προς το παρόν. Enjoy!

2 Responses to Arsebanging Friday # Numbers don’t matter any more

  1. Ο/Η daskalos λέει:

    Το «Ομπάμα» μου κάνει σε «Ο μπάμιας» και κάτι μου θυμίζει αυτό.

    Oh well… Badonkadonk!

  2. Ο/Η RaZzMaTaZz λέει:

    wb!!!! to videaki apo plokami ta spaeiiiiiiiiiii

Σχολιάστε

