Arsebanging Friday # Burn, baby, burn !

Άλλη μια μέτρια Πέμπτη έφτασε στο τέλος της και με βρήκε για άλλη μια φορά στο εργαστήριο, σκυμμένο πάνω από τους δοκιμαστικούς μου σωλήνες να προσπαθώ να καταλάβω το ακατάληπτον. Ευτυχώς, πάνω που άρχισαν να με περικυκλώνουν τα μικρά, πράσινα και σιχαμένα καλικατζαράκια, που ξεπίδησαν μέσα από την κούπα του προχθεσινού μου καφέ, κατάφερα να το σκάσω και να τρυπώσω γρήγορα-γρήγορα στο μέγαρο του Paraeksi Productions για να σας γράψω τούτες τις γραμμές.

Ευτυχώς ο butler ήταν απασχολημένος με το ποδόλουτρο του Δασκάλου και έτσι είχα όλο το studio και την ησυχία για την πάρτη μου. Αφού γδύθηκα και αλείφθηκα με αιθέρια έλαια, φόρεσα την εμπριμέ μεταξωτή μου ρόμπα και άραξα στη δερμάτινη πολυθρόνα – θρόνο του arsebanger – δίπλα στο τζάκι. Ανοίγοντας το λαπτόπι, τα πλήκτρα φωτίστηκαν από ένα αμαρτωλό κόκκινο φως και άρχισαν να μου κλείνουν παιχνιδιάρικα το μάτι. Χαλάρωσα, σήκωσα τα μανίκια της ρόμπας, έτριξα τα δάχτυλά μου για να ξεσκουριάσουν και έκλεισα τα μάτια μου και περίμενα τα μεσάνυχτα. Ήταν ακριβώς δώδεκα παρά έξι όταν ένοιωσα τις γάμπες μου να σφίγγονται, τους μηρούς μου να καίνε και το αίμα από όλο μου το σώμα να συσσωρεύεται με ορμή προς το κεφάλι. Αόρατο νήμα σήκωσε τα χέρια μου σαν μαριονέττες και τα άφησε να αιωρούνται για λίγο πάνω από το πληκρολόγιο, ενώ κάθε αιμοσφαίριο που στριμωχνόταν στα μηλίγγια μου, μου σφύριζε και από ένα link. Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι να κλείνω το λαπτόπι σωριασμένος στο πάτωμα, στη γωνία της κουζίνας. Α, ναι. Και τα links:

  • Η λίστα δώρων μας. Πάρτε μας ό,τι θέλετε. Τα υπόλοιπα θα τα αγοράσουμε μόνοι μας.
  • Γιαπωνέζικος πολιτισμός. Όποιος μου βρει τι νόημα έχει αυτό παίρνει δώρο από ένα.
  • Από καιρό αναρωτιέμαι γιατί ο Δάσκαλος παιρνάει ένα 2ωρο το πρωί με ακουστικά στα αυτιά και μπαλάκια του ping pong στα μάτια. Τώρα ξέρω.
  • Αυτό είναι παρόμοιο (αν και ίσως πιο light) με αυτό που παθαίνει ο Μπυρατής όταν πηγαίνει απρόσκλητος σε πάρτι πρωτοετών…
  • Κάτι τέτοια μου φτιάχνουν τη μέρα. Απολαύστε.
  • Χαμένοι στη μετάφραση. Αυτοί οι γιαπωνέζοι δεν παλεύονται τελικά.
  • Άντε, μιας και σε βλέπω καλό παιδί σήμερα, πάρε και ένα παιχνιδάκι.
  • Για τους ολίγους αφελείς εξ υμών που θεωρείτε τις γάτες αθώα πλάσματα. Αναθεωρήστε.
  • All brown! Yay! Μπορεί βέβαια να γίνει και χειρότερο.
  • Και μιας που μιλάμε για γιαπωνέζους, ορίστε και λίγη τέχνη σχετική. Να μαθαίνετε και τίποτα εδώ που έρχεστε…
  • Και εγώ που είχα βάλει γραμμή 8Mbit και νόμιζα ότι δεν πάει πιο γρήγορα. Η αγάπη όλα μπορεί να τα καταφέρει
  • Πάντα υπάρχουν και χειρότερα, στον επιστημονικό τουλάχιστον τομέα. Τι δεν είναι χειρότερα από εμάς; Ε μη μου το χαλάς τώρα ρε Πόπη…
  • Μερικοί άνθρωποι έχουν πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο στα χέρια τους. Ρωτάνε, λοιπόν, και μαθαίνουν.
  • Να και το καμμένο της ημέρας.
  • Άντε, επειδή έρχεται και Θενκσγκίβινγκ, πάρε άλλο ένα.
  • Some habits die hard.
  • Η έρευνά μας έχει και χρήσιμα αποτελέσματα, μη νομίζετε….
  • Όλοι μέσαααααα
  • Πολλοί από εσάς αναρωτιέστε που ήμαστε χαμένοι τόσο καιρό. Ε, τέρμα λοιπόν τα μυστικά. Περιπλανιόμασταν με το κανώ μας. Κάπου εδώ. Και γιατί γυρίσαμε? Μα γιατί βρήκαμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε τελικά.  See you there!
  • Τραγουδάκι δεν έχει σήμερα, γιατί θα ενοχλήσουμε το ποδόλουτρο του δασκάλου και δεν το θέλουμε αυτό. Το θέλουμε? Δεν το θέλουμε.

Και, πάνω απ’ όλα, να θυμάσαι: σημασία δεν έχει πόσο ψηλά το κάνεις, αλλά πόσο μακριά αγναντεύεις ;)

3 Responses to Arsebanging Friday # Burn, baby, burn !

  1. Ο/Η BioLogos λέει:

    Φόουντζάκα…Διαχρονικός όπως πάντα.

    Θα τολμήσω να πω ότι γράφεις καλύτερα από το Δάσκαλο αν και ξέρω ότι αυτό που λέω είναι βλάσφημο.

  2. Ο/Η daskalos λέει:

    Τίποτα δεν είναι βλάσφημο. «Μ’όποιον δάσκαλο καθήσεις» που λένε ;)

  3. Ο/Η Σοφια λέει:

    Xaxaxaxax, loipon oi an8rwpoi me poly eleu8ero xrono exoun emmones, kai malista ypergamates!!
    «why do birds appear suddenly!!», «why don’t bird’s feet freeze»
    Mporoume na parathrhsoume ton tromo alla kai thn agankthsh twn humans apenanti sta satanika pthna.
    (Auto vevaia mporei na ofeiletai kai ston G.Bush, pou to 2004 edine ton rythmo:
    «Just remember it’s the birds that’s supposed to suffer, not the hunter.» )

Σχολιάστε

