Ιστορία δίχως αρχή #6

Date: 2 December 11:37 GMT
From: Μάριος Ασημένιος <zmeagain@pandemonicum.com>
To: Κλαίρη Καίσαρη <clairek@gbtfree.com>
Subject: O(mygod)2

Έλα παιδί,

Πήγα από την O2 και μου σπάσανε τα νεύρα. Για την ακρίβεια πρώτα πήρα τηλέφωνο, με συνέδεσαν (κλασσικά) με μία Ινδή ή Πακιστανή ή ό,τι διάολο η οποία με έλεγε για 5′ Dr Maria, και μέχρι να καταλάβει τι τρέχει μου έκανε τα νεύρα τσετάλια. Μη στα πολυλογώ, η απάντηση ήταν «όχι δε μπορούμε να ξεκλειδώσουμε τη γραμμή γιατί δεν είναι στο όνομά σου το συμβόλαιο.» Έπαιξα το χαρτί να μιλήσω με τον υπεύθυνο, αλλά κι αυτός Ινδός ήταν και γενικώς η φάση ήταν εντελώς γεια σας.

Οπότε στο δρόμο για γραφείο ξεροστάλιασα λίγο έξω από το μαγαζί της O2, και με το που άνοιξαν την πόρτα όρμηξα. Προφανώς έπεσα πάλι σε Ινδό υπάλληλο και με άρχισε πάλι τα ίδια. Ήθελε να τους πάρεις εσύ τηλέφωνο για να ζητήσεις να βγει η φραγή. Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου, πώς νας σας πάρει τηλέφωνο αφού της έχετε φράξει το τηλέφωνο; Θεϊκή απάντηση: «να σου δώσουμε το σταθερό νούμερο να την πάρεις τηλέφωνο να της το πεις, για να μας πάρει.» Του εξήγησα ότι σου έχουν φράξει και τις εισερχόμενες και μετά άρχισε η ανάκριση «και τότε πώς ξέρεις ότι δε μπορεί να πάρει τηλέφωνα;» 

Πρωϊνιάτικα θα γίνω ινδοκτόνος, είναι η μοίρα μου. Το νιώθω.

Τέλος πάντων, το έπαιξα λίγο Μάρθα Βούρτση, του είπα του τύπου ότι είσαι Σιγκαπούρη και ξέρω να του δώσω όλα τα στοιχεία σου (αλήθεια, το ότι ξέρω το πατρικό της μάνας σου είναι καλό ή κακό;) και τελικά λογικά τώρα όλα πρέπει να δουλεύουν.

Και τώρα θα ρωτήσεις γιατί δε σε παίρνω τηλέφωνο αφού και καλά δουλεύει. Χα! Νομίζεις. Σε πήρα και είναι κλειστό. Γιατί είναι κλειστό; Πού γυρνάς άτιμη κι εγώ τσακώνομαι με όλη την Ινδία;

Μάριος

2 Responses to Ιστορία δίχως αρχή #6

  1. Ο/Η paperflowers λέει:

    Έχω ένα κοινό μ’αυτούς τους δύο…
    Και οι δικές μου γραπτές προσφωνήσεις είναι συνήθως άκυρες!

    :-)

  2. Ο/Η daskalos λέει:

    Και πού’σαι ακόμα paperflowers. The plot will thicken! (Τουλάχιστον αυτό σκοπεύω.)

Σχολιάστε

