Ιστορία δίχως αρχή #10

Date: 3 December 2008 07:41 GMT-8
From: Ράνια Ασημένιου <ainar@pandemonicum.com>
Το:  Κλαίρη Καίσαρη <clairek@gbtfree.com>
Subject: Re: Σιγκαπούρη!!!!

Έλα κουνιαδούλα!!! 

Τι κάνεις βρε;; Πώς είναι εκεί με τους ασιάτες;; Σε προσέχουν;; Περιμένω φωτογραφίες!! Και τι μου το’πες βρε μωρό για την αγορά, τώρα θα βάλω το Νίκο να ψάχνει εισιτήρια να σου έρθουμε. Θα περάσουμε να πάρουμε και τον bro!!!

Χθες πάντως ο Μάριος είχε ανοίξει ουίσκι απ’ό,τι μου είπε ο Νίκος.  Τα πίνανε online τα κωλόπαιδα :-P  Δε θά’πρεπε να στο πω τώρα βέβαια, αλλά μόλις κλείσαμε το τηλέφωνο (ε, τον είδα στον ύπνο μου, τι να σου κάνω και τον πήρα 7:00 το πρωί δικιά μου!!) και δεν μου ακούστηκε και πολύ καλά… Αλλά τον ξέρεις βρε συ, κάνει το μυρμήγκι ελέφαντα. Τον έχει κι ο Νίκος από κοντά, αλλά τώρα έχει αγχωθεί κι αυτός ο καϊμενούλης λίγο με το διδακτορικό και δεν έχει και πολύ χρόνο. Τι να σου πω εύχομαι όλα να πάνε καλά.

Κατά τ’άλλα όπως τα ξέρεις. Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα, και τ’αγόρι μου ;-) Άντε να τελειώνει κι αυτός για να δούμε τι θα κάνουμε!! Πρέπει να κανονίσουμε όμως να μετακομίσουμε στο νησί και να είμαστε του χρόνου όλοι μαζί!!

Ουφ.  Αυτά από δώ… πάω να ετοιμαστώ να φύγω σιγά-σιγά. Ο άλλος ροχαλίζει ακόμα :-P

Φιλάκια κουνιάδα!

Σχολιάστε

