Arsebanging Friday #the sound of fapiness

Χαίρετε κυρίες μου και κύριοι και καλώς ήρθατε στη σημερινή μας πυγοκρουστική ενδοπαλαμική συνεδρία.  Είναι μία όμορφη υγρή βραδυά στο Εδιμβούργο και για την επόμενη ώρα θα είμαστε μαζί για την εκπομπή the sound of fapiness.

(μουσικό χαλί σε ρυθμούς τσούμπα-τσούμπα)

Έχουμε σχεδιάσει ένα πανέμορφο μουσικό ταξίδι για να σας κρατήσει συντροφιά αυτές τις μικρές ώρες της ημέρας — τις τελευταίες της Πέμπτης και τις πρώτες της Παρασκευής.  Όπως πάντα, θα έχουμε, πέρα από μουσικές προτάσεις, συμβουλές και ιντερνετικές διεξόδους για να βαρέσετε τα ποπουδέλια σας κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας, ή όταν τα βάρη γίνονται πολλά και η απαλεψιά μεγαλύτερη.  Μη φοβάστε λοιπόν, και ακολουθήστε μας.  Όπως πάντα, θα είναι μαζί μας ο βασικός χορηγός της εκπομπής: το γάλα Χουχού, ένα προϊόν Πουστλέ.

(μουσικό χαλί σε ρυθμούς ντάμπα-ντούμπα)

Περνάμε λοιπόν στην πρώτη μας γραμμή:

– Γειά σου φίλε μου.
– Εγώ μιλάω;
– Ναι φίλε μου.  Πώς είσαι;
– Καλά μωρέ, τι λέει εκεί;
– Μια χαρούλα.  Τι μπορούμε να κάνουμε για σένα;
– Θα ήθελα να ακούσω ένα τραγουδάκι.
– Ό,τι θέλεις φίλε μου.  Πες μου.
– Είναι εκείνο το περίεργο που παίζετε που και που με τις κιθάρες…
– Μπορείς να με βοηθήσεις λίγο παραπάνω;
– Εκείνο που πάει γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκααααα-γκαααα… κατάλαβες ποιο λέω;
– Ομολογώ πως όχι φίλε μου.
– Είναι εκείνο στα δεξιά μωρέ.
– Α.
– Κατάλαβες;
– Όχι.
– Εκείνο μωρέ, που πάει  γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκααααα-γκαααα…
– Ναι, αλλά δε με βοήθησες πολύ φίλε μου.
– Καλά, παίξε ό,τι να’ ναι.
– Σε ευχαριστώ για το τηλεφώνημα φίλε μου.
– Τι θα παίξεις τελικά;
– Ένα τραγούδι εκεί στα αριστερά  που πάει λίγο γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκααααα-μπουμ…
– Ωωωω γουστάρω!  Να’ σαι καλά.  Rock out with your cock out.
– Έγινε φίλε μου.

(απόλυτο μουσικό χαλί σε ρυθμούς γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκα-γκααααα-γκαααα)

Περνάμε στο επόμενο θέμα μας κυρίες, κύριοι, και μικρά παιδιά.  Παραμύθια της χαλιμάς λοιπόν και οδηγίες για ναυτιλομένους στους ωκεανούς του κόσμου τούτου.  Συμβουλές ξεχωριστές, βγαλμένες μέσα από τη ζωή χωρίς καμία αίσθηση υπερβολής.  Κρυμμένα μυστικά, και γενικότερα ευ ζην καταστάσεις που δε θα ακούσετε από πουθενά αλλού!  Σε όλα όσα έρχονται, λοιπόν, πρέπει να κάνετε, διάολε, το καλύτερο που μπορείτε.  Αρκεί η συμμετοχή.  Η νίκη δεν είναι αυτοσκοπός.  Δε μετράει ο προορισμός αλλά το ταξίδι.  Πρέπει να δώσετε το 110%.  Σουτάρετε μέσα έξω από το ζωγραφιστό.  Δεν τελειώνει τίποτα μέχρι να τραγουδήσει η χοντρή.  Η ζωή είναι ωραία και ιστορικά μοιραία.  Η ζωή είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία.  Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν.  Το γοργόν και χάρην έχει, αλλά το καλό το πράγμα αργεί να γίνει.  Και πάντα (πάντα!) το πολύ το κυρ-ελέησον το βαριέται κι ο Θεός.  Γιατί ο διάλος έχει πολλά ποδάρια.

(μουσικό χαλί σε ρυθμούς ροφλ)

Και τώρα φτάσαμε στο κυρίως περιεχόμενο της εκπομπής αγαπητοί ακροατές, ήρθε η ώρα να κάψουμε τη μέρα με λίνκια ξεγυρισμένα και κοσμογυρισμένα — και πάνω από όλα κλεμμένα από όλα τα sites που διαβάζουμε μανιωδώς κάθε Πέμπτη προσπαθώντας να γράψουμε το ποστ της Παρασκευής.  Ready.  Get set.  Go:

Αυτά και για σήμερα αγαπητοί ακροατές και αναγνώστες.  Ήρθε η ώρα να σας αφήσουμε και να φύγουμε όπως θα έφευγε  ένας emo μέσα από ένα moshpit των Dropkick Murphys.  Ευχαριστούμε για την παρέα και για τα θερμά σας συγχαρητήρια για την ωραία μας εκπομπή.  Καλή τύχη με τη συναρμολόγηση.  Μέχρι την επόμενη φορά, μην ξεχνάτε: σας αγαπάμε.

2 Responses to Arsebanging Friday #the sound of fapiness

  1. Ο/Η BioLogos λέει:

    Παρών Δάσκαλε!

  2. Ο/Η daskalos λέει:

    Εύγε νέε μου, θα πας μπροστά!

Σχολιάστε