Arsebanging Friday #v-is-for-ventouza

Πέρασε και η ισημερία αναγνώστη μου. Από εδώ και πέρα η νύχτα αρχίζει να μεγαλώνει και θα συνεχίσει να μεγαλώνει επικίνδυνα για τους επόμενους μήνες.

Από την άλλη η νύχτα είναι καλύτερη από την ημέρα — πάντα το έλεγα αυτό. Δε μπορεί να κρύψει τίποτα, είμαι σίγουρος. Σε όλη μου τη ζωή τους γκαίηδες τους ανθρώπους δε μπορούσα να τους ξεχωρίσω στο φως του ήλιου. (Είδες γοητευτικέ μου αναγνώστη; Δεν τους είπα μπούστηδες γιατί σέβομαι ανυπέρβλητα το επίπεδό σου και δεν ήθελα να το κάνω δάπεδο.) Είναι σχεδόν μαγικό, τη νύχτα είναι σα να πέφτουν οι μάσκες. Το σκοτάδι γίνεται πιο φωτεινό από χίλιους ήλιους και δε μπορεί να του κρυφτεί τίποτα.

Τίποτα όμως.

Μία τέτοια νύχτα θα γίνουν όλα. Μέσα στη σιωπή του απόμερου δρόμου, μέσα στην ομίχλη της υγρασίας του λιμανιού, μέσα στα χνώτα που σιγά-σιγά θα παγώνουν, θα ανοίξω τα μάτια μου και όλα θα είναι στη θέση τους. Ο μικρός σκλαβάκος που έχω μέσα στο κεφάλι μου θα κάνει ένα διάλειμμα και θα ξεκουραστεί. Θα σταματήσει να τρέχει, θα σταματήσει να μου πετάει περίεργες αναμνήσεις βρίσκοντας την επόμενη κρυψώνα στην πιο απόκρυφη πτυχή του μυαλού μου. Θα σταματήσει να μιλάει, ίσως να κοιτάξει λίγο αφηρημένα έξω από τα μάτια μου. Θα δει σκοτάδι και θα καταλάβει ότι απέτυχε. Όλα τα εμπόδια που έστελνε έχουν ξεπεραστεί. Η ζωή δεν είναι ωραία, αλλά σίγουρα μέσα σε αυτό το σκοτάδι είναι λίγο πιο εύκολη και φωτεινή. Οι κόρες θα ανοίξουν, θα καταπιούν όλο το φως και τα μάτια θα πιάσουν όλα τα κρυμμένα σινιάλα που μόνο αυτά μπορούν να δουν. Κι ο σκλαβάκος θα τυφλωθεί και θα αφήσει το μονόφθαλμο να βασιλέψει.

Και μία τέτοια νύχτα, σκάρτη Πέμπτη προς κουτσή Παρασκευή, γράφω αξεπέραστε αναγνώστη και σου δίνω το έναυσμα να ραπίσεις τα κωλομεράκια σου για λίγες στιγμές. Σε μικρές, βολικές δόσεις:

Τέλος και για σήμερα. Είμαι σίγουρος πως μέχρι και την επόμενη Παρασκευή το ευλογημένο τούτο blog θα ενημερωθεί το πολύ μία φορά. Τα λέμε τότε.

5 Responses to Arsebanging Friday #v-is-for-ventouza

  1. Ο/Η king_of_the_flight_simulator λέει:

    Best place to buy: Olive oil
    Turkish embassy electrical supplies, London

    WTF?

  2. Ο/Η paperflowers λέει:

    Δεν κατάλαβα αλλά ρισπέκτ για το κομμάτι!
    :-)

  3. Ο/Η Δημητρης λέει:

    Αντε ρε παιδια μας λειψατε που ειστε?

  4. Ο/Η daskalos λέει:

    Εδώ είμαστε. Χριστούγεννα έρχονται, αλλά εμείς θα κάνουμε Ανάσταση. Έτσι, για γκλάμουρ.

    Σας φιλώ σταυρωτά στα μούτρα,
    Λάζαρος

  5. Ο/Η erotikes istories λέει:

    xaxaxa poli kalo!! Kali xronia sas efxome paidia!!

Σχολιάστε