Ο σοβαρός της παρέας

Κι όμως…Αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή, η στιγμή που είχα φανταστεί ότι θα ταίριαζε καλύτερα στο να σας παρουσιαστώ. Ένα ποστ μετά τις σοβαρές πολιτικο-κομματικές ανησυχίες του Δασκάλου για τις αυριανές (πιο απολιτίκ ever…) εκλογές στην πατρίδα μας. Μία μέρα μετά την επικότερη (μέχρι την επόμενη, γιατί έτσι λέγαμε και με τους Γάλλους…) ανατροπή της Εθνικής αγαπημένης και λίγες ώρες πριν την αναμέτρηση μας με το μεγάλο φαβορί και μάλιστα μέσα στο σπίτι τους για την πρόκριση στον τελικό.

Ο Κιμπάρης λοιπόν σας καλησπερίζει ως το νεότερο μέλος της παρέας. Το παρατσούκλι μου είναι χαρακτηριστικό του πόση σημασία δίνω στον τρόπο που γίνονται τα πράγματα. Ξέρω, ξέρω αρκετοί είναι πιθανό να μην έχουν ξανακούσει τη λέξη ή να μην γνωρίζουν τη σημασία της. Δεν έχει και πολλή σημασία αν και για τους γνωρίζοντες μπορεί να αποτελέσει στοιχείο για την καταγωγή μου. Οι πιο ψαγμένοι μπορεί να πάρουν και κάποιο ακόμα στοιχείο για τον εαυτό μου από τα συμφραζόμενα. Οι πιο καμμένοι απλά θα πούν ότι ήμουν φαν της πραγματικής κυρίας Ρούλας (ναι αυτής του wall που είχαμε την τιμή να μας το παρουσιάσει ο ΑΝΤ1 πριν κάποια χρόνια).

Στην ερώτηση «τι κάνεις εδώ;» απαντώ με περισσή ειλικρίνεια ότι εδώ με οδήγησε η διάθεση μου να διευρύνω τους πνευματικούς και γνωστικούς μου ορίζοντες. Χμ… Πολύ απλό ε; Καλά κάνατε και δεν πειστήκατε εντελώς. Υπάρχουν και βαθύτερες αιτίες. Κρύβονται μέσα σε ένα ποτήρι ουίσκι από αυτό που οι ιθαγενείς θα το έλεγαν peaty εμπλουτισμένο με λίγες σταγόνες νερό. Καταλυτικό ρόλο όμως έπαιξε και ένα ακόμα γεγονός. Συνειδητοποίησα ότι για να γίνω συντάκτης σ’ αυτό το blog απαραίτητη προϋπόθεση είναι η φυσική μου παρουσία εδώ. Και όταν οι προϋποθέσεις είναι τόσο ασήμαντες όσο το να αλλάξεις χώρα τότε δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν που δεν θα έπραττε αντίστοιχα (εδώ ΙΣΩΣ και να το παράκανα λίιιιγο).

Λίγα ακόμα πραγματάκια για μένα. Οι μουσικές μου πεποιθήσεις είναι πολύ κοντά σ’αυτές του Δασκάλου και του Αφάνα αλλά όταν πάω στα μπουζούκια περνάω το ίδιο καλά με τον Μαρανέλλο. Η μέχρι τώρα πάντως παραμονή μου στο Edi μου έχει αφήσει μια πικρή γεύση σχετικά με τα μουσικά δρώμενα. Δεν χρειάζεται να κάνω άλλο παράπονο από τη μεριά μου γιατί σιγά μην έχουν αφήσει τίποτα ασχολίαστο οι υπόλοιποι. Αυτά για μια πρώτη γνωριμία από μένα. Τα σέβη μου!

ΥΓ1: Όπως ακριβώς έψαχνα την κατάλληλη στιγμή για να παρουσιάσω τον εαυτό μου, αντίστοιχα ψάχνω και το κατάλληλο μέρος για να καπνίσω το τελευταίο μου τσιγάρο. Οι μέχρι τώρα προσπάθειες στέφθηκαν από παταγώδη αποτυχία. Παρακαλείσθε όπως επικοινωνήσετε μαζί μου για πιθανές ιδέες.

ΥΓ2: Επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σας ένας επιπλέον λόγος που άργησα να επικοινωνήσω ήταν μια αρρώστεια που με κράτησε στο κρεβάτι για λίγες μέρες. Το πόρισμα του γιατρού, κόλαφος : Καραμπινάτη οσφυοκαμψία!!

ΥΓ3: Σιγά μην ήμουν εγώ ο σοβαρός της παρέας :D

8 Responses to Ο σοβαρός της παρέας

  1. Ο/Η daskalos λέει:

    Για το τσιγάρο πάντως, σταθερή πρόταση είναι το Outhouse. Κανονίσαμε ε;

    Συμπάσχων στην οσφυοκαμψία,
    Δάσκαλος

  2. Ο/Η paperflowers λέει:

    Καλή αρχή κ στον σοβαρό της παρέας!
    Όσο για το τελευταίο τσιγάρο, η άποψή μου έχε ως εξής: Μέχρι να βρεις το μέρος που θα σε ικανοποιεί απόλυτα, κανένα τσιγάρο δεν θα είναι τελευταίο! Θα ζήσεις για πάντα!

  3. Ο/Η kibaris λέει:

    Για πάντα; Δεν μ αρέσει αυτό, έχω πολλούς αιώνες στην πλάτη μου και δεν είναι και πολύ ωραία.’Ασε που δυσκολεύτηκα πολύ να προσαρμοστώ στα εργοστασιακά τσιγάρα :P

    Παρεπιπτόντως μιας και σε βρήκα εδώ, δεν μ αρέσουν καθόλου σχόλια αμφισβήτησης του γούστου των υπόλοιπων συντακτών ειδικά στο γυναικείο φύλο….

  4. Ο/Η RaZzMaTaZz λέει:

    τα εργοστασιακά τσιγάρα δεν είναι τσιγάρα. είναι ένα φτηνό υποκατάστατο for nicotine craving, κάτι σαν το νερόπλυμα των Στάρμπαξ που πίνουμε για καφέ όταν δεν υπάρχει τίποτα άλλο πιο dec(ad)ent τριγύρω.
    πιάσε καπνό, χαρτάκια (μάζευε και κείνα τα πράσινα χαρτονάκια που έχουν στον πάτο, είναι πρώτη ύλη για την τέλεια τζιβάνα) and roll roll roll!!!

    α! καλή αρχή κι από μένα :D

  5. Ο/Η tsolias λέει:

    Ραζ, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Η παρομοίωση δε με τα *$ (star-bucks) ήτο μεγάλου ποιητού. Εύγε…

  6. Ο/Η kibaris λέει:

    Η Ραζ ένα δίκιο το έχει οφείλω να ομολογήσω…Αλλά σε σχέση με την εποχή μου…ακόμα και ο τωρινός καπνός συγκρίνεται με το ξέπλυμα των Starbucks. :D

    ΥΓ: Παρακαλώ τον νεαρό άνωθεν μου να μην μιλάει και πολύ γιατί θα αναγκαστώ να βγάλω στη φόρα την κάρτα επίτιμου μέλους-χορηγού Starbucks που έχει στο όνομα του!!

  7. Ο/Η spiros λέει:

    gia tis pagomenes kai anemodarmenes meres/nixtes to stigaraki sti toualeta kai meta ligo spray einai oti prepei, enoite anoixto to parathiri. Vevea de ksero ama se empneei… alla mporeis na to kaneis se style psixotherapeias, kleineis ta matia kai vriskese se ena nisaki… analoga to tsigareto.. mporeis na vretheis na tragoudas to no woman no cry dipla ston Bob

    Gia kapnous ktlp… min nomizete pos o kapnos einai kaliteros… apla den exei kserathei kai kseplithei opos lete, kata t’alla ta idia sk*ta einai. Tha sinistousa viologiko kapno.. 5liria o 25aris… ara den paizei kai sfaksimo sti timi… vlepeis oi viologoi pontaroune sti makroviotita…. ara long term money :p Oso gia gnisio gnisiotato kapno… prepei na vrite kana mparmpa sto agrinio, mesa se sakoules tou supermarket ton dinoune… aaafta einai kateftheian apo ti mana gi sti katanalosi..

  8. Ο/Η beeratis λέει:

    Σπύρο καλωσόρισες και spread the word…

Σχολιάστε