Επεξηγήσεις και εξηγήσεις

Κατόπιν ωρίμου σκέψεως και περισυλλογής είπα να κάνω και εγω το πρώτο post της ζωής μου μιας και δεν ξαναείχα την ανεπανάληπτη αυτή ευκαιρία να ειμαι administrator σε blog. Ξεκινώντας λοιπόν να εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.

Η λέξη «λαμόγιο» σημαίνει εξαπατώ καποιον με οποινδήποτε τρόπο και μέσο με κύριο και μοναδικό στόχο να επωφελειθώ εγώ και μόνον εγώ. Η εξαπατηση δεν ειναι συγκεκριμένη μπορεί να ειναι είτε οικονομική π.χ. «Το λαμόγιο ο Τάκης μου έφαγε τα λεφτά προτείνωντας μου να αγοράσω το αμάξι του. Έχει βγάλει ενα κάρο προβλήματα» είτε σεξουαλική π.χ. «(Σούλα προς τη κολλητή της) Μεγάλο λαμόγιο ο Μπάμπης με φλόμωσε στο παραμύθι μόνο και μόνο για να με πηδήξει» ειτε οτιδήποτε άλλο που μπορεί να αποφέρει κέρδος σε σενα ρίχνωντας παράληλλα τους υπόλοιπους.

Μεταφορίκες εκφράσεις συνώνημες είναι το φίδι κολοβό, ο διπρόσωμος, η νυφίτσα, ο μουλοχτός και ο κατα τα κοινά λεγόμενος «το κωλαράκι μου κοιτώ και όλους τους άλλους τους γ@$%μω».

Μια άλλη σημασία της λέξης είναι ότι δεν εμφανίζομαι, δεν πηγαίνω κάπου ενώ είχα συμφωνήσει να πάω π.χ. «Αυτός ο Mπάμπης μεγάλο λαμόγιο είχαμε κανονισει να πάμε μπουζούκια και τελευταία στιγμή τη κοπάνησε.»

Η λέξη είναι αβέβαιου ετύμου και πιθανολογείται οτι προέχεται απο την ισπανική έκφραση «la moya» που σημαίνει «η τάδε».

Η παραπάνω αναφορά έγινε για να επεξηγηθεί το ψευδόνημο το οποίο επέλεξα αλλα και για να τονίσω οτι εγώ ουδεμία σχέση έχω με όλα αυτά. Εκτός απο κάτι κακεντρεχείς που ενδέχεται να διαφωνήσουν με αυτό και κάτι γκόμενες που μπορεί να τους έφαγα κάτι λεφτά αλλά τους προσέφερα ατελείωτα βράδια ηδονής εγώ θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου ως άγγελο. Δεν ειναι όμως η κατάλληλη ώρα για να περιαυτολογώ, άλλωστε θα υπάρχει ειδική ενότητα που θα ανεβασω για αυτόν αποκλειστικα το σκοπό. Πάμε να εξηγήσω λοιπον το κύριο λόγο ύπαρξης μου σε αυτό το blog.

Το λαμόγιο λοιπόν θα ξεμπροστιάσει, θα κράξει και θα κριτικάρει όλα τα λαμόγια που θα υποπέσουν στην αντίληψη του. Δεν υπαρχει άτομο απο πολιτικό, αθλητή, δημοσιογράφο, γιατρό, αδερφό, φίλο,σκύλο, ξάδερφο και οποιονδήποτε άλλο που θα κάνει τη λαμογιά του και δεν θα τον κράξω. Κοινώς μη περιμένετε καλο λόγο απο μένα, θα τα βγάλω όλα στη φόρα με οποιοδήποτε κόστος. Οι υπόλοιποι administrators που γνωρίζουν ποιός είμαι μην αρχίσετε το γλείψιμο με εσάς θα ξεκινησω.

Αυτά προς το παρών το πρώτο λαμογιο ερχεται σε λίγο και θα σας καταπληξει.

Υ. Γ. Ίμε κοματάκη ανορθοφραφος γι’ αυτω αν δηται κατι παρακαλο σιγχοροισται με.

6 Responses to Επεξηγήσεις και εξηγήσεις

  1. Ο/Η tsolias λέει:

    Είστε ο καλύτερος κ. Λαμόγιο, με λού κεφαλαίο.
    Καλό κράξιμο αγαπητέ κ. Λαμόγιο μου…
    Ότι ποθείτε κ. Λαμόγιο μου…

  2. Ο/Η Sokis λέει:

    Συγχαρητήρια για την προσπάθεια, τα λέτε πολύ καλά κ. Λαμόγιε. Συνεχίστε έτσι. Που σαι ρε μαλάκα; το Πάσχα ανέβα πάνω να τα πούμε..

  3. Ο/Η lamogio λέει:

    Ελα φίλε,
    Μάλλον το Πάσχα θα ανέβω και θα τα πούμε απο κοντά.

  4. Ο/Η ΓΚΡΕΕΚ ΓΚΟΝΤ λέει:

    ΕΓΩ ΤΗΕΛΩ ΤΟ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟ ΤΑΣΑΚΟ ΤΟ ΝΙΚΟ ΠΟΘ ΜΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΑ ΦΡΑΓΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΡΣΗΕ

  5. Ο/Η A NICE GUY λέει:

    Ο ΤΑΣΑΚΟΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΨΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ!!!

  6. Ο/Η Λαμόγιο λέει:

    Ας το Τασάκο ήσυχο ρε μαλακοπίτουρα είναι καλό παιδί.
    Πίνει το γάλα του και ρουφάει το αβγό του κάθε πρωι.

Σχολιάστε