Open Mic

Προφανώς αυτό το blog δε θα είχε νόημα αν δεν υπήρχε διάλογος. Ξέρουμε ότι είστε πολλοί που διαβάζετε, αλλά ας μη γράφουμε μόνοι μας. Ήρθε η ώρα σας.

Οπότε, σε αυτό το post σχολιάστε ό,τι θέλετε για μας. ‘Η και για σας. Ή και για άλλους. Για όλους. Ξεχαρμανιάστε. Πείτε μας τον πόνο σας, τα όνειρά σας, τις προσδοκίες σας. Δώστε μας ιδέες για πράγματα που μας έχουν διαφύγει. Πείτε μας τι θέλετε να διαβάζετε από μας. Μη ντρέπεστε. Όλοι εδώ και μαζί είμαστε1.

Πείτε το μας, θα το αντέξουμε2. Θα βάλουμε και αυτό το post στο πλάϊ για να μην το ψάχνετε συνέχεια.

Γιατί για εσάς τα κάνουμε όλα ρε παιδιά.

Τι; Πώς το κάνετε αυτό; Αμάν ρε Ρούλα, όλα εμείς πρέπει να σου τα λέμε; Απαπά… Λοιπόν:

  • Αν δεν έχετε λογαριασμό στο wordpress, κάτω από αυτό το post έχει ένα σύνδεσμο που λέει «comments». Εκεί, κατεβείτε στο τέλος της σελίδας και κάτω από την επικεφαλίδα «Leave a Reply» θα σας βγάλει τρία μικρά κουτάκια κι ένα μεγαλύτερο. Στο πρώτο βάζετε το ψευδώνυμο σας (διαφορετικά το σχόλιό σας θα φανεί ως από τον Κύριο/Κυρία Anonymous), την e-mail διεύθυνσή σας (δεν είναι απαραίτητη, αλλά αν τη βάλετε θα τη δούμε μόνο εμείς) και το δικτυακό σας τόπο (αν έχετε) που θα τον δει όλος ο κόσμος. Μετά, στο μεγάλο κουτάκι, γράφετε ό,τι θέλετε.
  • Αν πάλι έχετε λογαριασμό στο wordpress, τότε ξέρετε τι να κάνετε.

1Έτσι όπως είμαστε, δεν κάνουμε μια κατάληψη στη χώρα; Ίδια χρώματα έχουν οι σημαίες Σκωτίας κι Ελλάδας, γυρίζουμε τη δική τους 45 μοίρες κι είμαστε OK. Δε νομίζω να υπάρξει θέμα.
2Κι αν δεν το αντέξουμε θα σβήσουμε το σχόλιό σας.

27 Responses to Open Mic

  1. Ο/Η 24seven λέει:

    Να είστε καλά παιδια,μια χαρα μου ακουγεστε. Δίνετε αισιοδοξία σε μια φτωχή φοιτήτρια που Κυριακή απόγευμα, αντί να παει για καφεδακι (ή ακομη καλύτερα για ουισκάκι) καθεται στο εργαστήριο και βγάζει τα μάτια της. Ας όψεται ο τίτλος (ο διδακτορικός)……Καταραμενη ξενιτιά!

  2. Ο/Η daskalos λέει:

    Να’σαι καλά, καλή συνέχεια (και καλά ουισκάκια) κι ελπίζω να μη δουλεύεις 24-7 για πολύ ακόμα!

    Άντε κι οι υπόλοιποι, πάνω από 1000 επισκέψεις μας κάνατε σήμερα (μέχρι στιγμής). Θα περιμένουμε. Μη ντρέπεστε…

  3. Ο/Η McBain λέει:

    Ναι; Ναι; 1-2 1-2. Ακούγομαι;
    Καλά το ξεκινίσατε γάϊζ.
    κιιπ ιτ ρόλινγκ

  4. Ο/Η 24seven λέει:

    Ειχατε πριν μερικες μέρες ενα link σε ενα καλούτσικο παιχνιδακι και δε μπορω να το βρώ πια!

    Και επειδη χρειαζεται πού και πού κανενα διαλειμμα από τη δουλειά (και τον ναρκαλιευτή τον εχω τερματίσει) νομίζω ότι πολλοί σκληρά εργαζόμενοι φοιτητές θα συμφωνήσουν: Πού μπορώ να το ξανάβρώ?

  5. Ο/Η xouzouris λέει:

    Γεια σου 24seven…
    Η ομάδα του παραεξι έψαξε, ρώτησε και βρήκε….Με την καθοριστική συμβολή και του Δρ. Αφάνα…..http://www.fridayflashfun.com/

    Καλό διάλειμμα να έχεις…

  6. Ο/Η gorila λέει:

    Κύριε δάσκαλε, μη χαίρεσαι με τις «πάνω απο 1000 επισκέψεις». Οι 967 είμαι εγώ που δεν έχω τι να κάνω και μπαινοβγαίνω όλη μέρα στο μπλογκ σας lol. Ε, οι υπόλοιπες 37 της 24-7 που μάλλον αντί για δουλειά σήμερα έψαχνε απεγνωσμένα το παιχνίδι με τα κυβάκια. Κανα δυό ο Σκωτσέζος βαιν που δεν ήξερε αν ακούγεται = > 967+37+2=1006.
    Και όχι, δεν κάνω μαστερ στα ανώτερα μαθηματικά.

    Άντε καλή αρχή! Εμείς εδώ είμαστε για να σας διαβάζουμε και να συμμετέχουμε.
    Ομολογώ ότι η προσπάθεια σας είναι πολύ καλή και με μεγάλες δόσεις μη βαρβαρικού χιούμορ, αντιθέτως με το δικό μου.

    Συγχαρητήρια!!!

  7. Ο/Η daskalos λέει:

    Σας ευχαριστούμε παιδιά.

    Gorila εκεί με τα μαθηματικά λίγο μας τα χάλασες. Το δυστύχημα είναι ότι αν δεν έχεις τι να κάνεις τώρα όλο και κάποιος καλός άνθρωπος θα βρεθεί να σου βάλει μία εργασία άμεσα :-(

  8. Ο/Η gooznak λέει:

    μολις ανακαλυψα το μπλογκ..(σορι αλλα που να αλλαζεις συνεχως γλωσσα-πω πω,βαραω διαλυση) και αφου εριξα το γελιο του συμπαθεστατου ευτραφους καφε ζωου μου βγηκε μια διαθεση σχολιασμου (ολοι εχουμε μια μεγαλη ψωναρα μεσα μας)…ξεκινησα λοιπον με τις αυτοπαρουσιασεις αλλα τελικα μετα τον αφανα κολλησα…τσ τσ τσ,απαραδεκτη ειμαι,σκατα εμπνευση.τεσπα,αντε φτανει με τις μπουρδολογιες,βασικα ηθελα να πω καλη αρχη και γουι γουιλ μπι γουετινγκ φορ περισσοτερες οινοπνευματοβρεχτες ιστοριες απο το εδιμβουργο (ξενερωτο το ινγκλις σταιλ τωρα που το ξαναβλεπω..το κοβω)

  9. Ο/Η Dr. Afanas λέει:

    Ευχαριστώ και υπόσχομαι να ανταπεξέλθω στις προσδοκίες σας. Αυτές τις μέρες έχει πέσει λίγη δουλειά βέβαια και δεν προλαβαίνω να post-άρω όσο θα ήθελα (έχω μπλέξει βλέπεις με Αγγλάρα ξενέρωτο supervisor και με έχει στην τσίτα…). Αλλά που θα μου πάει…

  10. Ο/Η daskalos λέει:

    Ινγκλις στάϊλ ιζ δε ντεθ οφ λάϊφ-σταϊλ. Κι όποιος ξέρει που είναι γραμμένο το δεύτερο μισό και με αυτήν ακριβώς τη γραφή ας επικοινωνήσει μαζί μου…

  11. Ο/Η Γκρινιάρα λέει:

    Βλέπω υπόσχεστε και σε άλλες να ανταπεξέλθετε στις προσδοκίες τους Δόκτωρ Αφάνα…Αλήθεια πως τα προλαβαίνεται όλα;;; Χου αρ γιου; Τσακ Νορις μέιμπι..;

  12. Ο/Η Dr. Afanas λέει:

    Παρακαλώ φίλοι αναγνώστες! Όχι βλασφημίες με τον Chuck Norris!!! Όλα έχουν τα όριά τους!

  13. Ο/Η xouzouris λέει:

    Προσπαθώντας να υποστηρίξω τον συναγωνιστή σε τουτο εδώ το blog Dr. Afana θα παρατηρήσω οτι πια ο Chuck Norris του είναι λίγος.. Ήρθε η ώρα για up grade φίλε μου… Και το όνομα αυτου…Steven Seagal…

    Ενα fact για τον Steven Seagal είναι:

    Steven Seagal only sleeps when having sex

    Ελπίζω αυτό αγαπητή γκρινιάρα να απαντάει στην ερώτηση σχετικά πως ο Dr. Afana τα προλαβαίνει όλα… :)

    More Steven Seagal facts coming soon…..

  14. Ο/Η gooznak λέει:

    και μαλιστα σε βελτιωμένη,πολυπλευρη εκδοση…check http://www.stevenseagal.com…(ειναι πολυ αργα για να βρω πως να το βαλω ως link…απολογουμαι)
    εχει ο chuck norris τετοια χαρη οταν σηκώνει το φρύδι;
    ή όταν κοιτάει με ύφος «αμφισβητείς το καλλιτεχνικό μου ταλέντο;αν σου φέρω ΄καλλιτεχνικά την κιθάρα μου κολάρο θα αλλάξεις γνώμη;» ;;;

  15. Ο/Η gooznak λέει:

    οκ,μαλακια ειπα για το λινκ,μπαινει αυτόματα,εεεεε…;;; (φωνή που σβήνει ναζιάρικα)
    μπορώ να γινω και πιο άσχετη και θα το αποδείξω!

  16. Ο/Η daskalos λέει:

    It’s OK gooznak, αυτή τη στιγμή έχουμε πιει όλοι αρκετά για να μη σε παρεξηγήσουμε.

  17. Ο/Η Στράτος λέει:

    Γεια σας παίδες,

    είμαι και γω ενας φοιτητής στο Εδιμβούργο και πάσχο απο οξεία έλλειψη μπασκετίασης.
    Δεν μπορώ να βρώ κανέναν που ασχολείται με το ευγενές αυτό άθλημα για να τονώσει
    το ηθικό του. Ολοι παίζουν γκολφ. Επειδή λοιπόν δεν μου αρέσει το συγκεκριμενο σπορ,
    ήθελα να σας ρωτήσω αν ειστε μπασκετικοί τύποι, αν είστε θα ήθελα να γίνουμε … φίλοι!!!

    ωραιο το κιτάπι σας,

    Φιλικά

    Ενας Συνεδιμβουργιανός σας

  18. Ο/Η alex λέει:

    ki ego irtha sto edimvourgo prin mia vdomada, ki ego kano didaktoriko, re polloi eimaste telika…

  19. Ο/Η daskalos λέει:

    Καλώς ήρθες alex. Ναί, πολλοί είμαστε. The more the merrier δε λένε;

  20. Ο/Η ΣΕΒΑ λέει:

    Απλά έτσι…..

  21. Ο/Η εφη-μεριδα λέει:

    γεια σας παιδακια ηρθε νεο αιμα απο την πατριδαΚι εγω εδω φετος και για τα 2-3 επομενα χρονια.Μη φυγετε τωρα που ηρθα.Πολυ κρυο στο χωριο σας.Πολυ οργανωση στο uni.Πολυ ωραιο το ρακομελο που πινω τωρα.Πολυ ξενερωτοι οιΑγγλοι.Πολυ μαλακια οι 2 βρυσες.Τι τρωτε εδω ρε παιδια?εφτασα 48 κιλα ΑΙΝΙΓΜΑ.γυναικα κοκκινομαλα με φακιδες και σιελ ζακετακι ΤΙ ΕΙΝΑΙ? Η Αγγλιδα supervisοr μου (Αν υποψιασθω οτι ειμαι ετσι θα πεθανω)Γεια σας τωρα πρεπει να διαβασω και να αερισω το σπιτι απο το ντουμανι.Πολυ μου αρεσετε.Καλα να περναμε βρε

  22. Ο/Η daskalos λέει:

    Καλώς ήρθες Έφη και καλή διαμονή σου εύχομαι. Το κρύο μη σε ανησυχεί — δεν είναι ότι θα φύγει, απλά θα συνηθίσεις. Και δε φεύγουμε. Πάλι με χρόνια με καιρούς, εεε… εδώ θα είμαστε. Μάλλον.

    Τι τρώμε; Ό,τι μαγειρεύουμε. Ναι, είναι καλύτερα να μαγειρεύεις. Βρες χρόνο, βοηθάει πολύ. Θα σου έλεγα να κεράσεις και τη supervisor σου, αλλά δε νομίζω όπως μου την περιγράφεις ότι θα τη σώσει το φαγητό. Κάποια μου θυμίζει όμως… συχνάζει στο DHT;

    Ρακόμελο ε; Αδικία. Μας έχει τελειώσει. Κράτα ένα ποτήρι αν σου μένει. Στην υγεία σου ένα ποτηράκι malt από δω πάντως.

  23. Ο/Η απελπισμένη τουρίστρια λέει:

    γεια σας παιδια βρηκα τυχαια τη σελιδα κ αφου διαβασα οτι λεμε κ τον πονο μας ειπα να πω κ εγω τον δικο μου
    πρωτοχρονια εχω κλεισει εισητηρια για εδιμβουργο με μια φιλη μου τελικα η φιλη με κρεμασε για τον γκομενο αλλα εγω δε θελω να χασω τα εισητηρια κ θα ερθω μονη μου δε ξερω καν πως θα βρω καν το ξενοδοχειο κ τα αγγλικα μου δεν ειναι τοσο καλα τι να κανω οεο????????

  24. Ο/Η απελπισμένη τουρίστρια λέει:

    premier inn 1 morrison link ειναι μακρια απο εκει που θα με αφησει το τρενο?γιατι θα ανεβω με τρενο απο το λονδινο που ουτε εκει ξερω ωρες κ λεφτα μια χαρα δε με βρισκεις?

  25. Ο/Η George λέει:

    Προσφατα ανακάλυψα το μπλογκ σας και,παροτι ανενεργο εδώ και καιρό, μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον..
    Σκέφτομαι να κάνω αίτηση του χρόνου για το Operational Research MSc του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου. Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να με διαφωτίσει πάνω στην ποιοτητα του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού; Γενικά, οποιαδήποτε σχετική πληροφορία ευπρόσδεκτη!

Σχολιάστε