Γαμώ τα Υπουργεία μου….

Ναι πολύ καλά καταλάβατε ειμαι τσαντισμένος και έτοιμος να κράξω γι’ αυτό όποιος δεν αντέχει το μπινελίκι ας κάνει κάτι άλλο απ’ το να διαβάσει αυτό το post.

Ήρθε επιτέλους η ώρα να γράψω για το πρώτο και μεγαλύτερο λαμόγιο του 2007, το οποίο έχει ονοματεπώνημο και λέγεται Chris Jeffree. Ο καραγκιοζάκος επειδή έχει ενα οργάνο νομίζει οτι έχει πιάσει το παπά απο τ΄αρχίδια και μπορεί να έρχεται όποτε γουστάρει. Που πας ρε καραμήτρο, τσοπανόβλαχε, δίνεις ραντεβου με το κόσμο πρωινίατικα και δεν εμφανίζεσαι, μη σου βάλω το SEM στο κώλο και κάνω imaging το παχύ σου έντερο. Ξέρεις εσύ τι κάνει ο καθένας το προηγούμενο βράδυ και αν έχει όρεξη να δεί τα μούτρα σου. Εδώ καλά καλά δεν εχει απορροφηθεί το αλκοόλ που ήπιαμε χτες βράδυ και παρόλα αυτά είμασταν απίκο (δεν ξέρω πως γράφεται) 9.20 το πρωί στο ραντεβού μας. Ο άντρας, ο παντελονάτος, ο αρχιδάτος, αυτός που του κρέμονται τα παπάρια στο πάτωμα (αυτός ειμαι εγώ και δεν θέλω σχόλια) έσειρε το κουφάρι του και τήρησε τα λεγόμενα του παρόλο που ήταν ακόμα μεθυσμένος, εσύ????? Τι πάει να πεί είμαι άρρωστος. Πότε το κατάλαβες ρε κοπρίτη 9 η ώρα το πρωί που έστειλες mail . Ρε παλιοφλορούμπα, κότα λυράτη, τρύπιε πες οτι ήθελες να κοιμηθείς και άσε τις πίπες. Σε ποιόν τα πουλάς αυτά δε μασάμε ρεεεεεεε… Σε γράφουμε και στ΄αρχιδια μας αμα λάχει και άντε γεια. Την επόμενη φορά θα τα πούμε ….

Αυτά, αντε να κάνουμε και καμιά δουλεία μιας και σηκωθήκαμε απ’ τα χαράματα.

Το πρόβλημα με το να είσαι συνεπής στα ραντεβού σου είναι ότι κανένας δε βρίσκεται εκεί να το εκτιμήσει…

Υ.Γ. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων το λαμόγιο που αναφέρω παραπάνω δεν είναι supervisor μου. Απλά είναι ο υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του μηχανήματος και άκουσων άκουσων αυτός που υποτίθεται βοηθάει τους χρήστες όταν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Ποιός αυτός ο φλώρος!!!  Άντε μη φουντώσω πάλι και αρχίσω τίποτα πιο βαριές «ευχές».

3 Responses to Γαμώ τα Υπουργεία μου….

  1. Ο/Η maranello λέει:

    Άστα φίλε λαμόγιο, κι εδώ τα ίδια. Καλά καλά δεν βλέπω το keyboard από τα ξίδια που κατεβάσαμε χθες και είμαι εδώ και 1 ώρα στο γραφείο. Βέβαια, ο supervisor ακόμα να εμφανιστεί. Να δω τι δικαιολογία θα μου πετάξει στα μούτρα. Έχει γούστο να μου πει ότι βγήκε με κάτι γνωστούς του χθες και άργησε να κοιμηθεί…

  2. Ο/Η daskalos λέει:

    Ρε σεις μπας και βγήκαν όλοι οι supervisors μαζί; Κι ο δικός μου λείπει. Να δεις που θα έχουν και δικό τους blog.

  3. Ο/Η tsolias λέει:

    Αν (οι κερατάδες) έχουν blog πρέπει οπωσδήποτε να το μάθουμε.
    Και τότε να δεις τι έχει να γίνει…

Σχολιάστε